Eugen Voicu, noul acționar al lui Dinamo prin intermediul firmei Red & White, a vorbit despre planul pe care are de gând să îl aplice la clubul din „Ștefan cel Mare”.
Noul conducător al clubului „alb-roșu” susține că nu este interesat ca societatea să aibă, din nou, un acționar majoritar, ci mai degrabă să formeze un grup de investitori, pentru a evita ca un singur om să „dicteze” după bunul plac.
„Am ajuns întâmplător, pentru că un grup de antreprenori care erau interesați de pune umărul la relansarea brandului Dinamo m-a căutat. Căutau o persoană care să asigure un echilibru între mai multe companii sau persoane fizice care să vină investitori.
Nu se dorește, nu dorim, să existe un acționar majoritar. Nu vrem să fie o echipă a unui patron care să vină să dicteze și să-și impună voința. Noi plecăm de la un concept, pe care l-am făcut până acum la viața mea și în celelalte companii. Dacă investesc într-o zonă de business, în primul rând contează echipa. Și avem managementul potrivit”, a explicat Voicu, pentru Ziarul Financiar.
„Vorbim de un plan de 3 ani și jumătate și investiția minimă la care ne gândim este 12 milioane de euro. Vom extinde baza de acționari, acum suntem într-o fază de selecție.
Am făcut un lucru foarte important. Am aliniat niște interese. Erau niște situații complicate și nimeni nu reușea să adune toate părțile implicate la masă și să dea drumul la această operațiune de reconstrucție a clubului.
Eu împreună cu Andrei Nicolescu (n.r. – celălalt asociat Red&White, de fel avocat) ne-am asumat acest demers de a merge și a sta de vorbă cu părțile implicate și de a-i duce la un interes comun, acela ca Dinamo să facă din nou performanță și a promova în Liga 1.
Am reușit lucrul acesta, iar în momentul în care am devenit acționari majoritari, temporar, pentru că vom face niște majorări de capital în perioada următoare, în care vom atrage și alți antreprenori. Vrem să fie lângă noi oameni care la rândul lor au avut succes în business, care au știu să crească o companie, să creștem împreună această echipă.
Sunt antreprenori dornici să se implice, dar în multe situații există această atmosferă, un patronat local, o persoană, care simte că are o jucărie care-i place și îi aduce o bucurie, o emoție puternică, și îi e mai greu să se asocieze cu alte persoane”, a adăugat Voicu.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER