Poli Iași pare să fi găsit în această vară ceea ce căuta de mulți ani: un partener serios, care să-și dorească o colaborare pe termen lung cu gruparea din Copou. Cu doar o zi înainte de startul campionatului, oficialii ieșeni au bătut palma cu „FootballCoin„, o firmă din București aflată la prima ei experiență în fotbalul românesc și care speră într-un „mariaj” pe termen lung cu noul partener.
Firesc, noul sponsor își dorește performanță și, pe lângă suma de bani pe care o virează anual în contul clubului, a stabilit și câteva bonusuri de performanță. Chiar și pentru câștigarea campionatului.
Se poate ajunge la 100.000 de euro în primul an
Așa cum ProSport v-a anunțat în premieră, firma FootballCoin a virat deja în contul clubului suma de 60.000 de euro, iar echipa va primi diverse bonusuri de performanță. La fiecare victorie în fața unei echipe importante, clubul primește din partea sponsorului suma de 2.000 de euro, iar prima pentru accederea în play-off este de 20.000 de euro pentru întreaga echipă. Surse din cadrul clubului susțin că bunosul pentru câștigarea titlului ar putea ajunge la suma de 50.000 de euro.
De asemenea, FootballCoin a pus la dispoziția clubului un autoturism nou marka Skoda, pe care conducerea lui Poli l-a încredințat antrenorului Mihai Teja, ca mașină de serviciu.
„Nu vreau să dau date din contract, au apărut deja în media câteva informații. În funcție de performanțele echipei, se poate ajunge și la 100.000 de euro pe un sezon. Este un parteneriat de sponsorizare. Se virează o sumă de bani pentru sezonul actual, pe lângă suma fixă sunt și bonusuri de performanță, pentru victorii cu echipele importante. Va fi și un bonus pentru calificarea în play-off, pentru o clasare cât mai sus în play-off, pentru cupele europene și chiar pentru titlu”, a mai spus Viorel Niculaie, care nu a exclus posibilitatea colaborării pe termen lung cu Poli Iași.
„Un parteneriat care îl include pe Mihai Teja prezintă garanții mult mai solide”
Reprezentantul firmei FootballCoin, Viorel Niculaie, a declarat în cadrul unei conferințe de presă că antrenorul Mihai Teja poate fi garantul unui proiect de durată în Copou. „De ce am ales Iașiul, noi, o firmă din București? Pentru că vrem performanță. Și Mihai Teja a venit tot de la București, pentru că vrea să facă performanță la Iași. Și aici e locul potrivit. Iașiul e un oraș emblematic, un oraș potrivit pentru business, un loc potrivit unde să îți faci un plan de viitor. Dar totul trebuie făcut pas cu pas. Îl apreciem foarte mult pe Mihai Teja. Un parteneriat care îl include pe antrenorul Mihai Teja prezintă garanții mult mai solide. Începem să ne legăm și sentimental de echipă, nu doar în ideea de afaceri”, a declarat Viorel Niculaie, reprezentantul noului sponsor al echipei ieșene.
Platformă online care conține un joc de tip Fantasy Football
Acesta a precizat că parteneriatul dintre Poli Iași și firma pe care o reprezintă a fost semnat cu o zi înainte de începerea campionatului și a explicat pe scurt ce înseamnă „FootballCoin„. „Poate toată lumea s-a întrebat cine sunt noii parteneri ai echipei. Ne-au văzut pe tricouri, pe bannere… Parteneriatul s-a semnat cu 24 de ore înaintea primului meci al sezonului. Am zis că e bine să fim mai discreți, să lăsăm echipa să se concentreze mai bine pe fotbal la început și să anunțăm acest parteneriat acum, în pauza competițională. Noi suntem un proiect destinat suporterului de fotbal, o platformă online care conține un joc de tip Fantasy Football, similar cu jocurile de fotbal manager, în care utilizatorii activează într-un joc ca și când ar fi un manager de fotbal adevărat. Sunt diferențe față de celelalte platforme, dar nu intrăm în detalii. Am venit cu inima deschisă la Iași. Nu a fost niciun contact înainte, nu ne-a chemat nimeni, pur și simplu ne-a plăcut echipa și am considerat că aici putem găsi un partener cu care să stabilim o colaborare pe termen mai lung. Suntem la prima experiență în fotbal și chiar vrem să facem o treabă bună împreună, să putem crea un climat în care performanța să primeze la Poli Iași”, a conchis Viorel Niculaie, care l-a avut alături pe directorul de marketing Ciprian Enache.
Mihai Teja: „Dacă va face performanță, Poli Iași va fi pe buzele oamenilor din străinătate”
La prezentarea noului partener a fost prezent și antrenorul Mihai Teja, care și-a exprimat speranța că și alți sponsori vor veni alături de echipa ieșeană. „Sunt bucuros și fericit că suntem alături de sponsorii echipei. Mă bucur că am venit la Iași și prin venirea mea am putut să ajut Poli nu doar prin ceea ce știu eu, prin meseria de antrenor, ci și prin oameni care vor să facă performanță, să-și asimileze imaginea cu acest club pentru a putea face performanță. Mi-aș dori ca mult mai multe firme să vină alături de Poli Iași, pentru că e un oraș foarte mare, iar sportul e un ambasador extraordinar al orașului și al țării. Așa cum Hagi a ajuns celebru prin America și în toată lumea, și Poli Iași, dacă va face performanță, poate ajunge pe buzele tuturor oamenilor din străinătate”, a declarat antrenorul Mihai Teja.
Poli Iași a mai fost reprezentat la conferința de presă de doi oficiali, președintele Comitetului Director Leonid Antohi și directorul de scouting Toni Heleșteanu, cei doi mulțumind noului partener pentru implicarea în Copou.
„Mulțumim că v-ați gândit să faceți acest parteneriat cu noi. Sperăm să contribuim și noi la dezvoltarea imaginii dumneavoastră prin rezultate foarte bune”, a spus Antohi, acesta fiind completat de Heleșteanu: „Este un parteneriat benefic pentru noi. Sunt convins că valoarea parteneriatului va fi dată de numrul mare de ani pe care sperăm să-l petrecem împreună. Salut venirea acestui partener, tocmai pentru că arată un vector foarte important, implicarea privatului în fotbal. Acesta este viitorul unui fotbal sănătos în România”.
La final, reprezentanții noului sponsor, jucătorii și staff-ul au luat masa la Restaurantul „La Castel” din Iași, care a găzduit evenimentul.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER