Pablo Cortacero, un nou „transfer”! Radu Birlică, directorul de marketing al lui Dinamo
Dinamo întărește și departamentul de marketing, unul care a fost practic inexistent în ultima perioadă în care patron era Ionuț Negoiță. În curtea lui Dinamo a revenit Radu Birlică, ultima oară la ACS Poli Timișoara.
Radu Birlică revine de azi la Dinamo, care l-a adus recent și pe Adi Ionescu, acesta urmând să fie secretar general. Birlică a mai lucrat pentru „câinii roșii” mai bine de un an, între martie 2013 și iunie 2014, după cum precizează site-ul oficial al lui Dinamo.
Radu Birlică, noul director de marketing al lui Dinamo
„Ultima oară la ACS Poli Timișoara, Radu Birlică a mai activitat la Dinamo București în perioada martie 2013-iunie 2014, când a fost director de vânzări în cadrul clubului nostru. Specializat în marketing și advertising, precum și în dezvoltarea relațiilor cu partenerii de imagine ai cluburilor, Radu Birlică este un nume cunoscut în fotbalul intern.
Și-a început cariera la Concordia Chiajna, a continuat la Dinamo București, Universitatea Cluj și Ceahlăul Piatra Neamț, iar în ultimii cinci ani a activat la ACS Poli Timișoara, unde a fost director de marketing, vicepreședinte, președinte și administrator special în cadrul clubului bănățean.
Bine ai revenit la Dinamo București, Radu Birlică”, este mesajul celor de la Dinamo, pe Facebook.
Ionuț Negoiță, fostul patron al lui Dinamo, a vorbit despre noua față a clubului roș-alb, sub conducerea acționariatului spaniol, și susține că îi place abordarea adusă de Pablo Cortacero la echipa din „Ștefan cel Mare”. Totuși, Gică Craioveanu e convins că spaniolii n-au banii lui Gigi Becali.
„Spaniolii au adus jucători buni. Mai e nevoie de timp de omogenizare. Dacă se va continua pe ideea asta, va ieşi o treabă bună. E devreme să vorbim de titlu. Dar dacă se continuă pe această idee, pe care s-a început, Dinamo poate deveni în cel mai scurt timp o echipă de podium”, a spus Ionuț Negoiță.