Dinamo are, pe masă, în acest moment, două oferte foarte bune de sponsorizare. După ce se părea că brand-ul Betano va fi imprimat pe tricourile de joc ale elevilor lui Ovidiu Burcă, o ofertă de ultim moment, la fel de bună din punct de vedere financiar, a ajuns pe masa „câinilor”. Este vorba de un competitor proaspăt intrat pe piața jocurilor de noroc din România, Win2, care își desfășoară activitatea, precum Betano, exclusiv în online.
Conform lui Andrei Nicolescu, într-un interviu oferit Radio Dinamo, conducerea ar fi trebuit să semneze înțelegerea cu noul sponsor principal până vineri, 7 iulie.
Contractul este în negociere, este transmis, eu sper ca până pe 7 iulie să putem să semnăm împreună cu sponsorul principal, să facem un eveniment, o comunicare oficială, lucrurile arată bine și suntem pe ultima sută de metri”, a transmis acționarul Red&White.
ProSport a aflat că fostul oficial de la Academia Rapid făcea referire, atunci când a spus că, „putem să semnăm până la 7 iulie”, la Betano, un important nume în industria de betting din țara noastră și din străinătate. În acest moment, brand-ul mai este asociat altor două formații din primul eșalon și tronează pe piepturile jucătorilor de la FCSB, respectiv Universitatea Craiova.
Surpriză, însă, pentru dinamoviști! Pe ultima sută de metri, un alt operator, de data asta mult mai nou în piața pariurilor sportive din țara noastră, concurent direct cu Betano -ambele companii funcționează exclusiv în online-, a venit cu o ofertă care, în acest moment, este cântărită foarte bine de acționari, administratorul special și administratorul judiciar. De altfel, în pixul RTZ&Partners SPRL stă decizia finală.
Este vorba de Win2, un nume recent licențiat în România, cu rădăcini în Bulgaria și operațiuni în Republica Moldova. Win2 a lansat, recent, site-ul în țara noastră și dorește ca, prin parteneriatul cu Dinamo, să intre puternic în piață. Din informațiile noastre, noua ofertă se bate din punct de vedere financiar cu cea a celor de la Betano și se pare că șefii analizează toate posibilitățile prin care Dinamo poate câștiga mai bine raportat la întreg pachetul propus de bulgari.
„Câinii” au negociat, în ultimele săptămâni, cu mai multe nume importante din zona pariurilor sportive și jocurilor de noroc. Eugen Voicu și Dan Gătăianțu au fost surprinși la sediul Game World, un important jucător în această piață, acolo unde au încercat să semneze o înțelegere cu StanleyBet. Din câte se pare, oferta șefilor de la Game World, care dețin brand-ul StanleyBet în România, nu s-a ridicat la pretențiile acționarilor din cadrul Red&White, astfel că negocierile au picat. La fel, la un moment dat, Unibet, mai vechi colaborator al roș-albilor, ar fi vrut să reia parteneriatul, însă discuțiile au rămas la stadiul de tatonări.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER