Actualul președinte al FRF, Răzvan Burleanu, continuă seria anchetelor asupra lui Ionuț Lupescu, fost director în cadrul federației și cel care acum ar putea deveni noul conducător al fotbalului românesc. Alegerile vor fi la data de 18 aprilie, dar până atunci, Burleanu a ajuns la „capitolul” trei al dezvăluirilor despre activitatea lui Lupescu în cadrul FRF. Azi, „episodul” despre comisioane.
După contracte cu firme preferate și achiziția unor ceasuri de lux, Răzvan Burleanu susține pe siteul său că Lupescu ar fi luat și niște comisioane.
Titlul articolului este „Povestea unui comision marca Lupescu” și se arată că-n 2009, Ionuț Lupescu a anunțat un sponsor pentru Liga 2. Contractul dintre FRF și Astra Bettings era valabil pe patru ani și avea o valoare de circa 400.000 de euro, dar FRF a încasat de fapt mai puțin de 53.000 de euro.
Ce s-a întâmplat? Firma respectivă și-a pierdut licența, tot în 2009, din cauza datoriilor de aproape 10 milioane de lei și societatea a intrat în faliment. Aici, se sugerează că Ionuț Lupescu știa despre problemele companiei.
În plus, pentru parafarea contractului s-a primit un comision, cel care l-a luat fiind cel care reprezenta Astra Bettings și totodată un asociat al surorii lui Ionuț Lupescu.
„Federația Română de Fotbal, prin semnătura lui Ionuț Lupescu, se obligă să plătească un comision de 15% din valoarea contractului pe care îl va semna cu Astra Bettings unui comisionar care va intermedia încheierea contractului. Curios este și faptul că firma prietenilor experți SEG, către care erau externalizate acțiunile de marketing FRF, nu și-a cerut de data asta comisionul.
Cine a primit comisionul? Daniel Smeadă. Pe persoană fizică.
Dar ce treabă avea el cu Ionuț Lupescu?
Managerul experimentat Ionuț Lupescu, cel care cunoaște bine Astra Bettings, firma care îl plătea pentru reclamă la casele de pariuri în același timp în care FRF îl plătea inclusiv ca să delege arbitri, nu ar fi putut să încheie acest contract de sponsorizare fără un intermediar? Fără comision?
Poate că ar fi putut dacă Daniel Smeadă nu era un om foarte apropiat de Ionuț Lupescu. Dacă nu ar fi fost chiar partener de afaceri cu Anna-Claudia Lupescu, fiind asociatul surorii Directorului General FRF în firma TOP LINE MEDIA SRL. Obiect de activitate: publicitate”, este unul dintre pasajele articolului postat pe siteul lui Burleanu.
„Kaiserul” a anunțat că-l va da în judecată pe Burleanu pentru acuzațiile aduse.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER