Marca „Oțelul” urmează să fie scoasă la licitație, la un preț accesibil pentru Suporter Club Oțelul, grupare înființată de fani în vara anului trecut și care se dorește a fi continuatoarea campioanei din 2011: 5.000 de euro!
„MB Management”, firma care este lichidator judiciar al intratei în faliment FC Oțelul SA, a făcut public un raport către Adunarea Creditorilor, în care comunică prețurile de la care intenționează să înceapă licitația pentru vânzarea „palmaresului Fotbal Club Oțelul SA”, în urma evaluărilor făcute de o casă de licitație de obiecte de artă. În raport se precizează că nu există precedent la nivel național pentru astfel de tranzacții, iar creditorii au fost convocați mâine, pentru a decide dacă aprobă sau nu pornirea licitației în condițiile propuse de lichidator. Trofeele valorează 3.000 de euro La vânzare vor fi scoase cinci loturi: marca „Oțelul” – la prețul de pornire de 5.000 de euro; palmaresul Clubului de Fotbal Oțelul, care înseamnă de fapt 80 de cupe câștigate de echipele de seniori și juniori, inclusiv trofeul de campioană și Supercupa României obținute în 2011 – preț 3.000 euro; colecție de portrete-caricaturi ale jucătorilor (26 de desene) – preț 300 de euro; istoria FC Oțelul în imagini (106 fotografii) – 2.000 de euro; echipament sportiv (214 obiecte) – 1.500 de euro. Astfel, marca „Oțelul” și trofeele, cele mai importante aspecte pentru continuatorii echipei roș-alb-albastre, ar putea fi redobândite pentru 8.000 de euro, dacă nu vor apărea opozanți surpriză la licitație și astfel prețul să crească.
Conform așteptărilor, cei de la Suporter Club Oțelul și-au anunțat intenția de a participa la licitație. „Suntem primii acolo, acum să vedem dacă nu se face coadă în spatele nostru. Vom avea resursele financiare necesare. Așteptăm validarea din partea creditorilor și vom acționa în consecință”, a spus Cornel Romeo Moisescu, președintele SC Oțelul.
În ceea ce privește echipamentul sportiv, în raport se precizează, printre altele, că este vorba de trei tricouri alb-roșu și nouă tricouri albastru-negru, cu care s-a jucat în Liga Campionilor, alături de peste 20 de tricouri cu care s-a jucat în Liga I.
Dacă se va aproba de către Adunarea Creditorilor, licitația va fi organizată în luna februarie și va fi precedată de expoziții în București și Galați. Foști fotbaliști, în conducerea SC Oțelul
Altfel, Suporter Club Oțelul a anunțat, prin intermediul unui comunicat de presă, că activitatea va fi manageriată de o conducere executivă încredințată unor foști fotbaliști gălățeni. „Consiliul Director a dezbătut necesitatea formării unei echipe executive profesioniste, cu experiență în managementul sportiv, și s-a decis înființarea conducerii executive a SC Oțelul Galați, structură ce se va subordona Consiliului Director (n.r. – președintele Moisescu, vicepreședintele Cosmin Ilaș și secretarul Alexandru Pârvu, aleși de Adunarea Generală, plus alți trei membri cooptați ulterior, Daniel Tudorică, Dan Roșcan și Bogdan Bartoș). Astfel, Marius Cosoreanu va ocupa funcția de director executiv, fiind cel care va coordona activitatea echipei manageriale, formate din Sorin Haraga (manager sportiv), Iulian Apostol (director de imagine), Virgil Rădulescu (director vânzări) și Marian Brăilescu (brand manager și ofițer de presă). Stelian Bordieanu a fost confirmat în funcția de antrenor principal al echipei, împreună cu tot stafful său, iar Sorin Târâlă se va ocupa în continuare de Centrul de Copii și Juniori”.
Marius Cosoreanu (37 ani) este fost fotbalist la FCM Dunărea și Gloria Buzău, manager general al Școlii de Fotbal Junior, membru în comisia FRF pentru futsal și fotbal pe plajă, observator federal pentru ligile a II-a și a III-a. O altă noutate de notorietate o reprezintă Iulian Apostol, fost jucător, printre altele, la Oțelul, Unirea Urziceni și în echipa națională.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER