Sigla DDB pe tricou e apreciată de oamenii din conducerea lui Dinamo: „Suporterii trebuie susținuți” | VIDEO EXCLUSIV Prosport Live
This browser does not support the video element.
Radu Birlică, director de marketing la Dinamo, crede că toți cei care au contibuit financiar în ultima perioadă la formația roș-albă trebuie să se regăsească pe echipamentul echipei pregătite de Cosmin Contra.
Specializat în marketing şi advertising, precum şi în dezvoltarea relaţiilor cu partenerii de imagine ai cluburilor, Radu Birlică este un nume cunoscut în fotbalul intern.
Radu Birlică (49 de ani) a fost numit acum o lună director de marketing al clubului de fotbal Dinamo Bucureşti, iar acum a dezbătut subiectul tricourilor de la Dinamo la ProSport Live.
Radu Birlică: „Schimbul de generații trebuie să existe în continuare”
„Vom semna un contract de publicitate cu o mare companie. E un contract foarte avantajos pentru club. Facem contracte de barter doar pentru nevoile clubului.
Am back-up pentru varianta de închiriere a birourilor de la club. Dar e bun și ce avem prevăzut cu Ciprian Marica. Se lucrează acum la acoperirea găurilor din trecut. Imaginea celor de la Dinamo trebuie îmbunătățită. Încercăm să dezvoltăm ce am găsit.
Sigla suporterilor celor de la Dinamo trebuie să rămână pe tricou. Cine a contribuit cu bani, nu vorbesc ca oficial acum al celor de la Dinamo, trebuie să fie pe tricou. Suporterii trebuie susținuți. Dar există oameni care iau decizii la vârful clubului, nu pot decide doar eu”, a declarat Radu Birlica pentru ProSport LIVE.
„Dinamo este azi în Liga 1 datorită suporterilor, să fim serioși. Eu am cerut conducerii ca sigla DDB să fie pe tricoul juniorilor și copiilor din club. E unic în România ce au făcut fanii dinamoviști”, a declarat și Gabi Răduță.