A ales Adrian Mititelu noul nume al echipei din Bănie? Cum s-a dat de gol milionarul. „Sperăm din tot sufletul ca să nu fie acesta!”
Adrian Mititelu a pierdut procesul cu Universitatea Craiova pentru palmares, astfel că FC U Craiova trebuie să își schimbe numele de urgență.
A ales Adrian Mititelu noul nume al echipei din Bănie? Cum s-a dat de gol milionarul
Mihai Rotaru, patronul Universității Craiova, i-a solicitat lui Adrian Mititelu să schimbe numele echipei, dar și stema după ce a pierdut procesul pentru palmares. „Cei de la echipa cealaltă trebuie să schimbe stema, pentru că aduce foarte mult cu a noastră. E o copie a stemei noastre. Avem un proces în care am cerut să se constate că e o copie și cred că în baza acestei decizii instanța va obliga clubul lor să o schimbe. De altfel, cred că și ei se așteaptă pentru că au deja una cu «U».
Nu au voie să folosească Știința, Craiova Maxima sau alte denumiri atribuite Universității Craiova, acelea au fost câștigate la alt proces. Decizia este executorie din acest moment!”, a declarat Mihai Rotaru, în exclusivitate, pentru ProSport.
La scurt timp după ce FC U Craiova a pierdut procesul pentru palmares, finanțatorul Adrian Mititelu se pare că a luat o decizie în ceea ce privește numele echipei. Vineri, după meciul pierdut de olteni cu U Cluj, scor 3-4, milionarul a apărut în zona mixtă, iar ceea ce scria pe panoul din spatele său i-a făcut pe suporteri să reacționeze.
Pe pagina de Facebook „FC Universitatea Craiova Fans” a fost postat un mesaj prin care suporterii și-au exprimat dezamăgirea față de faptul că FC U Craiova ar putea să se numească „Unica Craiova”.
Mesajul postat de fanii lui FC U Craiova
„Prea măritul nostru patron s-a inspirat de mai multe ori de pe această pagină, pe care a cerut-o blocată de către pagina oficială a clubului, deoarece nu suportă criticile argumentate. Critici care, în lumina rezultatelor, se dovedesc și avizate.
Ei bine… acum clubul a găsit de cuvință să se inspire din formularea prezentă în headerul paginii noastre (cel cu albastru) în «rebranding-ul» echipei. Doar că a modificat-o și a modificat-o prost. Din «UNICA ȘTIINȚA», clubul a schimbat-o în «UNICA CRAIOVA»… Pronunțați cu voce tare. Cum sună??
Sperăm din tot sufletul ca acesta să nu fie noul nume al echipei, pentru că e o prostie! Noi am folosit formularea «UNICA ȘTIINȚA» ca un tagline, nu ca nume! E o modalitate de a transmite continuitatea pe linie sportivă și reaminti oamenilor că echipa politică e doar un fals.
Adrian Mititelu, nu-ți bate joc cu un «rebranding» făcut pe genunchi! Angajează o agenție serioasă, specializată pe branding, plătește câteva zeci de mii de euro și fă o treabă serioasă. Numele unui brand se schimbă în urma unor cercetări calitative și cantitative, a unui audit de brand atât intern, cât și extern, făcut în rândul stakeholderilor.
Cu cea cantitativă putem ajuta chiar și pe această pagină, la cererea agenției de branding. Identitatea vizuală trebuie gândită și ea foarte bine. Nu face acest rebranding cu «băiatu’ de la grafică»”, și-au început suporterii lui FCU mesajul.