Cu câți bani a rămas Dinamo București din încasările de 500.000 de euro de la meciul cu FCSB
Dinamo București a încasat 500.000 de euro, din bilete, la meciul cu FCSB, iar peste jumătate din această sumă rămâne în conturile clubului alb-roșu, drept profit.
„Câinii” nu au reușit să îi facă față echipei lui Gigi Becali în derby-ul de duminică, fiind învinși cu 2-0, la capătul unei partide în care nu au emis mari pretenții. Cu toate acestea, conducătorii lui Dinamo au și motive de bucurie, în speță unele financiare, după ce au avut 45.469 de spectatori în tribune, duminică seara.
După cheltuieli, clubul din Șos. Ștefan cel Mare a rămas cu un profit de aproximativ 300.000 de euro, potrivit lui Dan Gătăianțu, unul dintre acționari.
Dinamo București, profit de 300.000 de euro din cei 500.000 de euro încasați pe bilete la meciul cu FCSB
Derby-ul cu FCSB a reprezentat o rețetă financiară foarte bună pentru Dinamo București, care, potrivit acționarului Dat Gătăianțu, a rămas cu 300.000 de euro în conturi.
„Cred că e foarte important ca suporterii lui Dinamo să înțeleagă ce înseamnă un meci pe Arena Națională din punct de vedere al rezultatului financiar. Practic, noi vorbim despre un stadion care a fost aproape sold-out.
Noi am reușit să câștigăm 500.000 de euro. În același timp, avem plăți sau cheltuieli în valoare de 200.000 de euro, deci clubul a înregistrat un profit de 300.000 de euro după acest meci”, a transmis Dan Gătăianțu, potrivit Fanatik.
Ce cheltuieli a avut Dinamo și de câți fani e nevoie la meciul cu FCSB din Cupa României ca să nu iasă pe minus
Acționarul „câinilor” a defalcat cheltuielile avute pentru acest meci, surprinzătoare fiind suma alocată firmei de pază, considerabil mai mare decât chiria stadionului.
„Tot ceea ce înseamnă Arena Națională, chirie, utilități, vorbim de cheltuieli undeva la 45.000 de euro.
Costurile cu firma de pază sunt de fapt unele dintre cele mai mari. Aici vorbim de 70.000 de euro, mai mult decât chiria stadionului, dar în același timp nu a fost niciun incident la acest meci. Noi am pus mare accent pe asta și am început să organizăm acest meci încă din luna iulie.
Alte costuri importante sunt comisioanele către firmele de vânzare de bilete. Peste acestea mai vin și cheltuielile pentru amenajarea zonei de VIP Experience, catering, partea de loje, care costă în jur de 50.000 de euro”, a mai spus acționarul „câinilor”, potrivit aceleiași surse.
„Sper ca suporterii lui Dinamo să fie prezenți în număr cât mai mare, chiar dacă am pierdut acest meci, și să fie 25.000 de fani. Spre asta vreau să țintim.
Este o provocare pe care vreau să o adresez suporterilor. Ar fi o reușită frumoasă să demonstrăm că putem fi prezenți în număr pe stadion și într-o zi de miercuri, la o oră târzie. Fanii lui Dinamo nu sunt suporteri de rezultat.
De la această cifră în sus (n.r. 13.000 de spectatori la meciul de Cupă cu FCSB) suntem pe profit”, a încheiat acționarul „câinilor”, potrivit sursei citate mai sus.