Dinamo dă lovitură după lovitură la capitolul marketing cu puțin timp înaintea debutului în noul sezon de Superliga, care se va consemna luni seară, pe stadionul „Arcul de Triumf” din Capitală, contra Universității Craiova.
După ce anterior au semnat parteneriate foarte avantajoase din punct de vedere financiar cu cei de la Win2, casă de pariuri care activează exclusiv în mediul online, și cu cei de la Renovatio, companie care se desfășoară în zona de producție de „energie verde”, parteneriate în legătură cu care ProSport a informat în exclusivitate, acum „câinii” au reușit să mai coopteze un sponsor important pentru sezonul viitor.
Din informațiile ProSport, oficialii lui Dinamo au semnat un astfel de contract și cu cei de la Regata, companie care se ocupă cu comercializarea de produse pentru amenajări interioare și exterioare, respectiv gresii, unele și accesorii de bricolaj.
Dacă primele două firme care au încheiat colaborări de sponsorizări cu echipa din „Ștefan cel Mare” în această vară vor avea trecute logo-urile pe partea din față a tricourilor de joc, din poziția de sponsori principali, logo-ul celor de la Regata se va poziționa undeva pe spatele jucătorilor antrenați de Ovidiu Burcă.
Chiar și în aceste condiții, suma pe care dinamoviștii o vor încasa în schimbul acestui parteneriat nu este una deloc de neglijat, mai ales în contextul financiar bine-cunoscut existent în prezent în „Groapă”. „Câinii” vor încasa între 150.000 și 200.000 de euro din partea celor de la Regata.
Această sumă se va adăuga astfel la milionul de euro obținut de Dinamo de la ceilalți doi sponsori, care au fost aduși în această vară în club de administratorul special Vlad Iacob, cel care este pe cale să fie destituit din această funcție de către reprezentanții „Red & White 2022 Management”, acționarul majoritar din cadrul „SC Dinamo 1948 SA”, societatea care administrează clubul proaspăt promovat în Superliga.
Din informațiile ProSport, actele care să oficializeze colaborarea dintre Dinamo și Regata urmează să fie semnate, în condițiile în care discuții în acest sens sunt purtate deja de mai mult timp. Cătălin Mișu, patronul acestei firme, a fost surprins, recent, alături de Andrei Nicolescu, acționarul Red&White, în stagiul de pregătire efectuat de „câini” în Slovenia.
De altfel, el a dorit în mai multe rânduri în trecutul apropiat să își asocieze numele firmei cu Dinamo, după ce în urmă cu câțiva ani Regata a fost sponsor și la Rapid, înainte ca echipa giuleșteană să intre în faliment.
Cel mai recent, firma deținută de Cătălin Mișu a fost aproape să devină sponsor la echipa din „Ștefan cel Mare” în august 2022, chiar după ce Dinamo a debutat în sezonul trecut de Liga 2, cu o victorie cu 1-0 înregistrată în fața celor de la Progresul Spartac, într-un meci disputat la Clinceni. În cele din urmă însă, colaborarea nu a mai fost perfectată la acel moment.
Regata este o firmă cu sediul în Târgoviște, înființată în 1993, care, conform informațiilor oferite pe site-ul oficial, este lider național în importul și distribuția plăcilor ceramice, respectiv gresie și faianță.
Sursă foto: Facebook / Dinamo București
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER