UPDATE 16:20: O coadă imensă s-a format în fața magazinului Macron din București, de pe Bd. Basarabia, unde zeci de suporteri dinamoviști așteaptă să-și poată achiziționa noile tricouri ale echipei lor de suflet.
UPDATE 15:30: Andrei Nicolescu, administratorul special și acționarul celor de la Dinamo, a oferit prima reacție despre parteneriatul încheiat de clubul „alb-roșu” cu Superbet.
„Sunt în măsura să vă spun ca Dinamo intra într-un parteneriat cu Superbet. Un parteneriat care arata multă stabilitate și putere. Un eveniment va fi gândit și făcut săptamâna viitoare. Alte detalii nu pot să vă dau acum, dar este un mesaj foarte important pe care Superbet l-a dat chiar în momentul prezentării noilor echipamente”, a declarat Nicolescu, în cadrul evenimentului în care Dinamo și-a prezentat echipamentele pentru sezonul 2024-2025.
Dinamo se pregătește pentru noul sezon de Superliga, și, cu numai câteva zile înaintea primului meci oficial, s-a stabilit care este numele noului sponsor principal, care va apărea pe tricoul „câinilor”.
Formația din Șos. Ștefan cel Mare va debuta în noua stagiune duminică, de la ora 19:00, pe terenul fostei campioane CFR Cluj.
Dinamo și Superbet au bătut palma pentru sezonul 2024-2025 din Superliga, în care numele acestei case de pariuri va apărea pe partea din față a tricourilor elevilor lui Zeljko Kopic, informează sursele ProSport.
Parteneriatul va fi prezentat în mod oficial în cursul zilei de miercuri, în cadrul evenimentului organizat, cu începere de la ora 15:00, la magazinul Macron din București, situat pe Bd. Basarabia.
Conducerea echipei din Șos. Ștefan cel Mare a anunțat, în cursul zilei de marți, că a încheiat angajamentul pe care îl avea cu Win2 și 7777 Gaming, menționând în cadrul comunicatului că în cel mai scurt timp urmează să anunțe numele noului partener principal, care va fi „instalat” pe pieptul echipamentelor alb-roșii.
Inițial, Betano a fost în pole-position pentru a îi sprijini pe „câini” din postura de sponsor principal, însă lucrurile au luat o întorsătură neașteptată pe ultima sută de metri. Condițiile oferite de Superbet au fost mai bune, astfel că oficialii dinamoviști au ales să bată palma cu compania care a stabilit și numele primei divizii a campionatului.
Astfel, Dinamo va continua să promoveze pe partea din față a tricourilor de joc o casă de pariuri, la fel ca și în ultimii ani, când a colaborat cu Unibet, 888 Casino și Win2 (care în ultimul sezon a acceptat să „împartă” principalul loc de publicitate de pe echipamente cu Renovațio, firma care ulterior a intrat în acționariatul Red&White).
Dinamo va juca în București meciurile de pe teren propriu, însă nu pe legendarul stadion din Șos. Ștefan cel Mare, care se pregătește să primească buldozerele pentru a face loc unei arene ultramoderne.
Elevii lui Zeljko Kopic vor alterna, așa cum s-a întâmplat și în sezonul trecut, stadioanele Arena Națională și Arcul de Triumf, principalul criteriu de selecție a locației fiind numărul de spectatori așteptat la fiecare partidă, în funcție de importanța acesteia.
În etapa 2, Dinamo dă piept cu Petrolul, meci care va avea loc lângă Mănăstirea Cașin. ProSport a aflat că oficialii „câinilor” și-ar fi dorit să joace această partidă pe Arena Națională, însă aceasta este închisă, deocamdată, pentru fotbal din cauza spectacolelor artistice pe care le găzduiește.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER