Înainte de startul sezonului, Dinamo își „întărește” tricoul cu un nou sponsor. „Câinii” s-au înțeles cu un brand nou, care va apărea tot în partea frontală, sub sponsorul principal Win2. Este vorba de compania Renovatio, care activează în domeniul energiei verzi.
Dinamo punctează și în domeniul parteneriatelor comerciale și, după ce a semnat cu noul sponsor principal, firma de betting Win2, înțelegere anticipată în excusivitate de ProSport, conducerea a ajuns la un acord cu un alt brand care va aduce în club o sumă importantă.
Este vorba de compania Renovatio care, conform financialintelligence.ro, activează, de 18 ani, în domeniul industriei locale a regenerabilelor și derulează proiecte în state precum România, Portugalia şi Columbia, respectiv activităţi pe pieţe ca Polonia, Bulgaria, Grecia, Republica Moldova sau Italia.
Sursa citată mai menționează că noul sponsor al roș-albilor administrează, în prezent, prin Renovatio e- charge, cea mai mare reţea de încărcare a maşinilor electrice, care cuprinde, la nivel național, peste 655 de puncte de încărcare.
Lanțul Renovatio are investiții în energia verde, în special în cea eoliană, fotovoltaică și hidro prin dezvoltarea proiectelor la tranzacționarea energiei, achiziții, administrare și management, precum și prin operarea activelor energetice, notează romaniapozitiva.ro.
Renovatio va fi poziționat pe tricoul de joc al elevilor lui Ovidiu Burcă tot în partea frontală, sub sponsorul principal, Win2, modelul fiind similar cu cel al Rapidului din sezonul trecut, atunci când giuleștenii au evoluat, pe piept, cu Superbet și Mobexpert. Un alt exemplu în această variatate de sponsori poate fi și Universitatea Cluj.
Din informațiile noastre, în negocierile cu Renovatio a fost implicat direct Vlad Iacob, administratorul special care i-a convins și pe bulgarii de la Win2 să vină alături de Dinamo. În cazul sponsorului principal a fost vorba de o discuție dură între șefii lui Dinamo, Andrei Nicolescu fiind cel care a propus un alt parteneriat, tot cu o companie de betting. Acționarul Red&White a negociat cu Betano, însă, în cele din urmă, RTZ&Parteners SPRL, administratorul judiciar cu drept de supraveghere și de semnătură în cadrul SC Dinamo 1948 SA, a sortat ofertele și a considerat că propunerea bulgarilor, care permitea și cooptarea altor sponsori, reprezintă o rețetă mai bună din punct de vedere financiar pentru Dinamo.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER