Patronul celor de la FCU Craiova 1948, Adrian Mititelu (54 de ani), speră să câștige războiul mărcii cu CS Universitatea Craiova. Acesta a devenit cu atât mai optimist când a aflat decizia luată de Curtea de Apel București în ceea ce privește cazul mărcii Rapid.
Decizia luată de Curtea de Apel București în ceea ce privește cazul mărcii Rapid îi dă speranțe și lui Mititelu a carui echipă se află într-o situație similară
”Decizia Curții de Apel București în cazul mărcii Rapid ne profită și nouă! Mai mult ca sigur, instanța va merge în motivarea pe faptul că notorietatea mărcii o deține structura sportivă continuatoare a activității fotbalistice, exact cea ce noi susținem de atâta timp!”, a scris Adrian Mititelu pe pagina personală de facebook.
În urmă cu un an, FCU Craiova a primit o veste greu de digerat. Tribunalul București a luat hotărârea de a o obliga pe gruparea din Bănie să își schimbe atât denumirea cât și sigla cu leul.
Echipa patronată de Mititelu a decis să atace decizia în instanță. În caz că după recurs decizia va rămâne tot cea luată inițial, Adrian Mititelu va avea timp două săptâmâni să își găsească un alt nume și un alt logo.
Astfel, echipa acestuia nu va mai avea dreptul să mai folosească vreodată vreo denumire care să conțină: „Universitatea Craiova”, „U Craiova” sau alte nume similare. Nici leul, simbol al echipei din Craiova, nu va mai putea apărea pe siglă considerând că face referire la stema Universității Craiova acolo fiind folosit complet legal.
Gruparea lui Mititelu a fost obligată de Tribunal sa-i plătească Universității Craiova despăgubiri în valoare de 37.000 de lei. Aceștia au pus-o pe FCU să nu mai comercializeze produse cu actualul logo.
Mai există un proces de acest fel. Curtea de Apel Timișoara a primit cererea de rejudecare de la Înalta Curte de Casație și Justiție legat de procesul în ceea ce privește palmaresul.
„Situația mărcii Universitatea Craiova a fost cu totul alta și nu poate pune semnul egalității între cele două chestiuni juridice, deși recurenta (n.r. CSU Craiova) încearcă să atragă o identitate de raționament. Marca se raportează la întregul patrimoniu al Clubului Sportiv și este folosită pentru toate activitățile sportive ale Clubului, chiar dacă a devenit notorie prin activitatea echipei de fotbal, pe când palmaresul este strâns legat de echipa de fotbal/secția de fotbal desprinsă din Clubul Sportiv, echipa/secție care, de altfel, l-a realizat”, a declarat judecătoarea Ileana-Izabela Dolache-Bogdan
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER