Cine este singura echipă din Superliga care refuză să aibă ca sponsor casă de pariuri! „E un principiu de la care nu abdicăm”
Sepsi Sfîntu Gheorghe este singura echipa din prima ligă de fotbal profesionist care a refuzat parteneriatul cu o casă de pariuri.
Cine este singura echipa din Superliga care refuză să aibă ca sponsor casă de pariuri! „E un principiu de la care nu abdicăm”
Decizia a fost luată în urmă cu 5 ani și nu s-a schimbat nimic în ultima perioadă, mai ales de când echipa a cucerit Cupa României și Supercupa României.
În contextul ultimelor evenimente, discuții despre corectitudinea partidelor Sepsi – FC U Craiova 1948 și FCSB – Sepsi, patronul Laszlo Dioszegy a făcut câteva declarații interesante.
„Toțí vorbesc de pariuri, de meciuri aranjate… Păi noi suntem singurii care nu avem sponsor o casă de pariuri… Și am primit oferte de 70-100.000 de euro pe sezon. Am refuzat, e un principiu de la care nu abdicăm.
Nu vrem să fie nici măcar un indiciu de suspiciune. Nici măcar unul mic”, a declarat Laszlo Dioszegy la Radio Sport Total FM.
Adrian Mititelu s-a dezis de principalul colaborator: Marcel Pușcaș
Adrian Mititelu s-a dezis de Marcel Pușcaș, președintele clubului său, FCU Craiova, după ce acesta a lansat acuzații de blat înainte de meciul dintre Sepsi Sf. Gheorghe și CFR Cluj, din etapa cu numărul 29 din Superliga.
„Nu este poziția clubului FCU. Nu am avut nicio emoție că CFR-ul nu va juca corect. Domnul Pușcaș la acest club are atribuțiile pe care le are, ce spune el pe Facebook… Și-a câștigat dreptul de a spune ce gândește.
Argumentele lui se bazau pe istoria trecută a fotbalului românesc. Noi nu suntem părtași la aceste declarații.
Pe teren suntem cu un punct mai mult decât Sepsi. Meciul se va juca 100%. Nici 1% nu sunt șanse să nu se joace. Sunt uimit că oamenilor de la Sepsi le este frică de un meci la Sf. Gheorghe.
Am vorbit la Ligă, am făcut adresă, meciul se poate juca miercuri sau joi, săptămâna viitoare, puteți să îl programați, meciul se va juca”, a declarat Mititelu.
S-a votat proiectul care vizează limitarea publicităţii audiovizuale
Senatul a adoptat săptămâna trecută, în plen, proiectul care vizează limitarea publicităţii audiovizuale pentru jocurile de noroc şi pentru pariurile sportive.
S-au înregistrat 80 de voturi „pentru” şi două abţineri. Plenul şi-a însuşit raportul de admitere cu amendamente al Comisiilor juridică şi de cultură.
Senatorii au votat pentru permiterea reclamelor între orele 23,00 şi 6,00, iar reclamele outdoor nu pot depăşi 30 de metri pătraţi.
Senatorii au votat amendamentele propuse de liberali, precum cel care permite, în intervalul orar 6,00 – 23,00, „inserturile grafice ale mărcii, siglei sau altui simbol prin care se poate identifica titularul mărcii”, însoţite de mesajul „Fii responsabil” şi de interdicţia participării la jocurile de noroc a persoanelor sub 18 ani.
Un alt amendament adoptat prevede că „formele de publicitate exterioară sunt permise dacă dimensiunile materialelor publicitare nu depăşesc, în mod individual, o suprafaţă de 30 de metri pătraţi” şi nu promovează premii în bani sau bunuri materiale.