Design-ul pentru brazuca Final Rio a fost inspirat de culorile ce se regăsesc și pe trofeul Cupei Mondiale – verde și auriu și pleacă de la modelul primei mingi oficiale brazuca, ce a fost lansată anul trecut în decembrie.
adidas a integrat brazuca în campania sa „all in or nothing”, construită în jurul Cupei Mondiale de Fotbal, pentru care a lansat și contul de Twitter @brazuca.
După lansarea din decembrie 2013, @brazuca are deja 131,000 de fani pe care i-a transpus în lumea magică a celebrităților din fotbal precum Zinedine Zidane și Cafu, alături de celebrități din lumea filmului precum Samuel L. Jackson și Hugh Jackman. A călătorit chiar și până la Vatican pentru a-l întâlni pe Papa Francis. Fanii de pe twitter au putut, de asemnea, să urmărească întregul periplu până în Brazilia, prin camerele încorporate ale mingii, ce le-au oferit fanilor o perspectivă inedită asupra jocului.
Încă din decembrie 2013, adidas a furnizat mingile brazuca tuturor țărilor participante la Cupa Mondială din Brazilia, astfel încât toate echipele să aibă la dispoziție suficient timp pentru a se obișnui cu noile mingi, atât în antrenament cât și în timpul meciurilor. De atunci, brazuca a fost protagonista unor competiții importante precum FIFA Club World Cup, Copa del Rey, MLS, DFB Pokal precum și a multor meciuri amicale.
Înainte de lansarea oficială, atât brazuca cât și versiunea creată special pentru finala Cupei Mondiale de la Rio au trecut pe parcursul a doi ani și jumătate printr-un proces riguros de testare în care au fost implicați peste 600 de jucători de talie mondială și 30 de echipe din 10 țări de pe 3 continente. Toate acestea au ridicat brazuca la rangul de cea mai testată minge de fotbal din istoria adidas, asigurându-i astfel toate caracteristicile necesare oricăror condiții de joc. Printre cluburile care au participat la testarea mingii se numara AC Milan, Bayern Munich, Palmeiras și Fluminense. La testarea mingii au fost implicați fotbaliști celebri precum Leo Messi, Iker Casillas, Bastian Schweinsteiger și Zinedine Zidane.
Tehnologia încorporată în camera și stratul exterior al celor două mingi brazuca este aceeași cu cea folosită pentru mingea Tango 12 (UEFA Euro 2012), Cafusa (Cupa Confederațiilor FIFA 2013) și celebra minge oficială a UEFA Champions League. Cu toate acestea, brazuca are un schelet nou, inovator, alcătuit din șase paneluri dispuse simetric și o suprafață diferită cu o structură ce îmbunătățește aderența, prinderea, stabilitatea și aerodinamica pe teren. brazuca a fost testată cu exigență pentru a îndeplini și depăși toate standardele impuse de FIFA pentru o minge oficială, asigurând astfel cea mai înaltă performanță indiferent de condițiile de pe terenul de joc.
Cupa Mondială de Fotbal este cel mai mare eveniment de fotbal din lume și reprezintă pentru adidas cel mai înalt nivel de dezvoltare în materie de echipament și încălțăminte sportivă. Încă din 1970 adidas a dezvoltat toate mingile oficiale ale Cupelor Mondiale FIFA și a extins recent colaborarea cu FIFA până în 2030, inclusiv pentru dezvoltarea mingilor oficiale de joc.
brazuca Final Rio este disponibilă la nivel global în magazinele adidas, începând cu 1 iunie2014. Alăturați-vă conversațiilor pe Facebook la www.facebook.com/adidasfootball sau Twitter @adidasfootball #allin or nothing.
Mai multe informații sunt disponibile pe news.adidas.com/RO
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER