Au vrut să rupă ghinionul. Sponsorul tehnic al naționalei Franței a distrus autocarul de la Mondialul din 2010

Într-o „cascadorie de marketing”, sponsorul tehnic al naționalei Franței a distrus autocarul echipei de la Mondialul din 2010, considerat unul dintre simbolurile disfuncționalității naționalei lui Domenech

  • Cu 16 zile înainte de startul Mondialului din Brazilia, acțiunea de marketing a vrut să sublinieze că pentru Franța începe o nouă epocă

Mondialul din 2010 a fost un adevărat dezastru pentru Franța. Aflați într-o grupă din care ar fi trebuit să se califice fără probleme, francezii au dezamăgit, reușind doar un singur punct din meciurile cu Uruguay, Mexic și Africa de Sud. Mai mult, jucătorii s-au revoltat împotriva selecționerului Raymond Domenech, intrând în grevă din cauza metodelor de pregătire ale acestuia. Astfel, ultimul Mondial a fost o catastrofă pentru Franța, iar sponsorul tehnic al „cocoșilor” a încercat să rupă blestemul printr-o acțiune de marketing inovativă.

„Tous ensemble”, mesajul care a dezbinat

Unul dintre simbolurile disfuncțonalității naționalei Franței la Mondialul din 2010 a fost autocarul echipei, în care fotbaliștii s-au retras atunci și au așteptat ca mass-media prezentă în jur să plece, deși echipa avea programat un antrenament. Iar pentru a rupe ghinionul, adidas, sponsorul tehnic al naționalei Franței, a programat ieri distrugerea autocarului pe care era inscripționat mesajul „Tous Ensemble”. Acesta a fost ridicat de o macara uriașă, apoi lăsat să cadă, într-un gest simbolic, menit să însemne că naționala lui Ribery, Benzema sau Lloris a trecut într-o nouă fază. 

Publicat: 27 05. 2014, 21:36
Actualizat: 27 05. 2014, 21:37