Când te bucuri și nu prea pentru golurile țării tale! O firmă de electrocasnice din Belgia s-a ales cu o „gaură” importantă după CM 2018. Pariul păgubos făcut la startul turneului

Premiul pentru cea mai neinspirată campanie de marketing din jurul Cupei Mondiale din Rusia merge la Krefel, o firmă belgiană de produse electronice. La finalul competiției din Rusia, șefii vor avea o pagubă de câteva mii de euro, după ce au anunțat că vor returna banii cumpărătorilor care au achiziționat televizoare cu diagonala de cel puțin 55 de inchi, dacă naționala lui Roberto Martinez înscrie cel puțin 16 goluri.

Siguri că Hazard, Lukaku și De Bruyne nu vor rupe plasele în Rusia, belgienii au lansat o promoție care, la început, părea că le va aduce doar câștiguri. Au apucat să anunțe că toate plățile primite în periaoda 26 aprilie – 17 iunie vor fi returnate în cazul în care „Dracii roșii” înscriu minimum 16 goluri, iar sâmbătă, după meciul pentru locul al treilea, „inevitabilul” s-a produs: „Am reușit! Diavolii noștri au înscris peste 15 goluri la Cupa Mondială din Rusia! Asta înseamnă că vom rambursa mii de clienți care au cumpărat un televizor cu diagonala de +55 inchi în perioada 26 aprilie – 17 iunie și s-au înscris pentru concursul nostru!”, e mesajul apărut pe pagina de facebook a belgienilor.

Învingătoare cu 2-0 în fața Angliei în meciul care a stabilit ocupanta locului al treilea la Cupa Mondială, Belgia se întoarce acasă cu 16 goluri înscrise, dintre care nouă în faza grupelor (cu Panama, Tunisia și Anglia), trei în optimile de finală (cu Japonia), două în sferturile de finală (cu Brazilia) și două în meciul pentru locul al treilea (cu Anglia). Cu patru goluri, Romelu Lukaku a fost golgheterul belgienilor.

Publicat: 15 07. 2018, 08:35
Actualizat: 15 07. 2018, 08:36