Cutremur la Telekom? Restructurări masive la postul TV: poziția oficială a conducerii
TelekomSport face disponibilizări importante în rândul angajaților. Aceștia au fost anunțați, conform Ziarul Financiar, printr-un e-mail că ar urma să fie dați afară. Aproximativ 130 de persoane vor rămâne fără loc de muncă. Șefii TelekomSport au emis, vineri, o poziția oficială către Pagina de Media, în care explică situația.
Un manager de proiect, 7 comentatori TV, 6 prezentatori de televiziune, 8 reporteri, 4 editori, 3 redactori, 6 editori de imagine, 7 operatori de imagine și 9 producători audio-video, ar urma, conforms sursei citate, să fie disponibilizați. Mailul primit de angajați a venit nu de la managementul companiei, ci din partea sindicatelor.
Aproximativ 700 de oameni vor fi dați afară de la Telekom. În ciuda informațiilor care circulă în spațiul media, cei de la Telekom susțin că postul TV de sport va continua să emită evenimente sportive și emisiuni. Redăm mai jos, în integralitate, poziția oficială a celor de la Telekom, remisă către Pagina de Media.
„Telekom Romania a anuntat ieri intentia de a restructura 692 de pozitii la nivelul grupului de companii.
Pozitiile care urmeaza sa fie restructurate vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale companiei, in linie cu strategia de simplificare si digitalizare.
În ceea ce priveste canalele Telekom Sport, acestea vor continua sa difuzeze continut sportiv si emisiuni tematice de calitate, pe care clientii le vor putea urmari in continuare.”
Telekom România a anunțat încă de ieri, printr-un comunicat de presă, că urmează să restructureze 692 de poziții din totalul de 5.831 de angajați. Este vorba despre 438 de poziții din cadrul Telekom Romania Communications S.A., respectiv 254 de poziții din cadrul Telekom Romania Mobile Communications S.A..
„Pozițiile care urmează să fie restructurate vor fi decise pe baza obiectivelor de business ale companiei, în linie cu strategia de simplificare și digitalizare. În cadrul procesului de restructurare, Telekom Romania va aplica măsurile de protecție socială, în conformitate cu legislația în vigoare.
Evaluarea performanței va fi utilizată ca criteriu în departajarea angajaților care ocupă poziții similare”, au menționat reprezentanții companiei în anunțul de ieri.
„Optimizarea proceselor, automatizarea și introducerea de roboți într-o serie de procese interne sunt câteva dintre prioritățile companiei în toate ariile operaționale, cu progrese semnificative până acum în ariile de IT, Tehnologie, Financiar și Logistică”, menționează Telekom.
„Telekom Romania își propune să continue creșterea vânzărilor prin intermediul canalelor online în următorii trei ani. De asemenea, gradul de adopție a noii aplicații de management al contului, MyAccount Telekom, este în creștere în rândul clienților, asigurându-le acestora o gestionare mai ușoară a contului și a serviciilor utilizate.
În viitor, clienții vor putea să identifice și să soluționeze diverse deranjamente online, mai ușor și mai rapid”, au mai adăugat reprezentanții companiei.