Dacă mergi la Lidl, în Anglia, ai toate șansele să dai peste Harry Kane și coechipierii săi. FOTO | Cum sărbătorește lanțul de magazine rezultatul Albionului
În cinstea performanței istorice a Franței, rețeaua de metrou pariziană a schimbat temporar denumirea stațiilor de metrou, cu nume de jucători sau jocuri de cuvinte care să marcheze performanța. Dar RATP nu este singura care sărbătorește triumful echipei naționale la turneul final. În Anglia, lanțul de magazine Lidl a onorat într-un mod inedit performanța lui Harry Kane&Co. Magazinele le-au asigurat antrenorului principal și celor 23 de jucători câte un loc de parcare personalizat, în incinta magazinelor din orașele în care aceștia locuiesc. Pentru a se deosebi de celelalte locuri de parcare, pe zonele rezervate au fost imprimate chipul jucătorilor și managerului, însoțite de câte un scurt mesaj.
Christian Hartnagel, directorul general al Lidl UK, a explicat gestul: „Suntem încântați că putem să ne arătăm aprecierea față de Gareth Southgate și incredibila echipă a Angliei, felicitându-i în magazinul Lidl din orașele lor. Ca supermarket oficial al echipei de fotbal, am susținut jucătorii de ani buni, și, alături de alții, suntem foarte mândri de ce au reușit.”
Pe contul de Twitter al Lidl UK, o galerie de imagini este însoțită de descrierea: „Pentru succesul lor din Rusia, am rezervat pentru fiecare jucător al naționalei (nu l-am uitat nici pe Gareth) un loc de parcare la magazinele Lidl din zona lor, pentru ocaziile când aceștia se vor afla la cumpărături.”
Semifinala de anul acesta vine la 28 ani după un rezultat onorabile pentru naționala Albionului, care și-a egalat performanța din anul 1990. Cea mai mare reușită a englezilor la turneul final s-a produs în 1966, când au organizat și câștigat, pentru singura dată până în prezent, turneul final.
Articol scris de Cristinel Roșu