Conform măsurătorilor realizate prin metoda „Total Video”, peste 212 milioane de utilizatori au urmărit Jocurile Olimpice pe toate ecranele, iar vizionările video s-au apropiat de 1 miliard.
Discovery a anunțat primele rezultate ale măsurătorilor realizate prin metoda Total Video. Compania marchează astfel, o premieră asupra modului în care sunt privite audiențele și interacțiunea utilizatorilor cu conținutul, încă de la primele Jocuri Olimpice de iarnă, transmise de Eurosport din postura de Gazdă a Jocurilor Olimpice. Obiectivul rămâne acela de a-i aduce pe fani mai aproape de tot conținutul oferit – fie liniar sau digital – atât pe platformele proprii, cât și pe cele ale partenerilor săi.
În primul weekend al Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018:
• 373 milioane de ore de conținut video au fost urmărite în toată Europa; • 212 milioane de oameni au urmărit Jocurile Olimpice pe toate platformele, dintre care aproximativ 186 milioane prin canalele free-to-air și pay TV, iar 26 milioane prin platformele sociale și digitale; • 1,1 milioane de reacții (likes, shares and comments) au fost generate pe platformele sociale Discovery, datorită conținutului inovator și accesului exclusiv la o serie de figuri legendare ale Jocurilor Olimpice de iarnă din postura lor de experți Eurosport.
Transmisiunea de vineri a ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice a fost urmărită de aproape 88 de milioane de telespectatori pe canale free-to-air, payTV, platforme digitale și sociale.
„Încă de la început, Discovery și-a stabilit o viziune ambițioasă: să ofere Jocurile Olimpice de iarnă simultan cât mai multor oameni, pe cât mai multe ecrane în Europa. Această abordare ne-a determinat să punem în aplicare o nouă metodă de măsurare a modului în care fanii interacționează cu conținutul oferit. De aceea, suntem încântați să anunțăm primul nostru set de rezultate Total Video”, a declarat Jean-Briac Perrette, Președinte și CEO Discovery Networks International.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER