Premierul Angliei este nemulțumit de prețul stabilit pentru replicile tricourilor naționalei: „Ar trebui regândite”
- David Cameron, premierul Marii Britanii, este nemulțumit de prețul pe care l-a stabilit sponsorul tehnic ale Angliei pentru noile tricouri
- O replică a tricoului pe care Anglia îl va îmbrăca la Cupa Mondială costă 90 de lire, adică aproximativ 108 euro
Semnalul împotriva prețurilor afișate de sponsorul tehnic al naționalei Angliei a fost dat de Helen Grant, ministrul sportului. Aceasta a declarat că prețurile stabilite de Nike „nu sunt corecte”. David Cameron a completat-o și a declarat că suma ar trebui regândită, deoarece este multe prea mare.
„Sunt de acord cu doamna Grant. Sunt sigur că fanii s-ar bucura dacă aceste prețuri ar fi regândite”, a declarat purtătorul de cuvânt al lui David Cameron. Criticile au venit și din lumea fotbalului din Anglia. Joey Barton, mijlocaș la QPR, a afirimat că prețurile pentru noile tricouri sunt „îngrozitoare”. În apărarea sponsorului a sărit Federația Engleză de Fotbal, care a afirmat că prețurile sunt aceleași a ca cele practicate de naționala Portugaliei sau alte echipe selecționate îmbrăcate de același sponsor tehnic.
Prețurile practicate de NIKE pentru replicile tricouri au născut discuții și în România. O replică a tricoului de joc al Stelei costă 420 lei, adică aproape 100 de euro. Al doilea cel mai scump tricou din Liga I este cel al lui Gaz Metan Mediaș, produs de Joma, care se vinde cu 240 lei. Podiumul este completat de Dinamo, al cărui tricou produs de NIKE costă 190 de lei.