Material publicat în săptămânalul ProSport, distribuit în fiecare marți, împreună cu Ziarul Financiar.
34,65 de milioane de telespectatori au urmărit în Germania finala Campionatului Mondial din Brazilia, câștigată pe 13 iulie de nemți, scor 1-0, după prelungiri, contra Argentinei. A fost cel mai urmărit program din istoria televiziunii germane, iar cifrele au fost excelente și în Statele Unite (26,5 milioane de telespectatori), China (43,6 milioane de telespectatori), Marea Britanie (20,6 milioane) sau Italia (13,95 milioane). Însă finala Mondialului din Brazilia, disputată pe legendarul stadion „Maracana”, a mai stabilit un record în istoria transmisiunilor live. E vorba despre vizionarea partidei de către 40.000 de telespectatori în avioanele care zburau la acea oră, în timp real, prin intermediul unui stream live difuzat de compania Panasonic, partener FIFA, și unicul provider de televiziune live în avioane din lume.
1,5 MILIOANE DE PASAGERI AU VĂ‚ZUT CUPA MONDIALĂ‚ ÎN AVION
Potrivit „Bloomberg”, Panasonic a distribuit imagini live de la finala Cupei Mondiale în 200 de zboruri, aparținând unor companii precum Lufthansa, Turkish Airlines, Etihad Airways, Singapore Airlines sau Fly Emirates, iar totalul călătorilor care au preferat să vizioneze finala dintre Germania și Argentina a fost de 40.000.
„Încă încercăm să convingem călătorii să vizioneze programe de televiziune în avion, iar Cupa Mondială chiar ne-a ajutat să fidelizăm publicul„, a declarat David Bruner, vicepreședintele de telecomunicații globale al companiei Panasonic.
Tot Bruner a dezvăluit că, în total, circa 1,5 milioane de pasageri au urmărit cele 64 de meciuri ale Campionatului Mondial din Brazilia în aeronave, procentajul pasagerilor care urmăresc televiziune live în timpul zborurilor crescând de la 50% la 75% în timpul turneului final care a început pe 12 iunie și s-a încheiat o lună mai târziu.
DOAR 185 DE AVIOANE POT RECEPȚIONA LIVE
„În asociere cu postul IMG International, oferim opt canale de televiziune în avioane, dintre care șase sunt de știri, unul de business, iar unul de sport. Din punct de vedere sportiv, oferim meciuri de fotbal, curse de Formula 1, tenis, golf și competiții importante precum Jocurile Olimpice„, a continuat Bruner, într-un interviu pentru „Bloomberg”. Totodată, vicepreședintele Panasonic a declarat că în acest moment doar 185 de avioane pot recepționa televiziune live, însă compania japoneză a primit deja 2.000 de comenzi, după succesul Cupei Mondiale, considerată cea mai de succes competiție pentru live-streaming în avion din istorie.
„Lufthansa și Turkish Airlines sunt cei mai importanți clienți ai noștri, compania turcă având chiar meciuri din campionatul intern care pot fi urmărite în avion. British Airlines, Etihad Airways sau Singapore Airlines testează pe câteva aeronave această opțiune, dar suntem siguri că în viitor vom avea și mai mulți clienți„, a încheiat Brunner.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER