Newcastle United și-a lansat în această săptămână tricoul de joc cu care fotbaliștii vor intra pe teren în meciurile de acasă începând cu sezonul viitor, însă evenimentul a fost umbrit de o gafă. Noul sponsor al „Coțofenelor”, compania specializată în acordarea de împrumuturi rapide de valoare mică Wonga, și-a redesenat logoul la numai câteva ore după ce oficialii clubului prezentaseră tricourile cu… vechiul logo. Astfel, într-o decizie luată forțat, cele două părți au acceptat ideea de a pune spre vânzare tricourile cu logoul vechi, reprezentanții Wonga motivând faptul că nu au avut la dispoziție timpul necesar pentru a imprima alte tricouri.
Tricourile din sezonul 2014/2015 aveau imprimat în zona pieptului fosta siglă a sponsorului, siglă care a fost imprimată automat și pe tricourile noi pentru sezonul următor
Acesta este noul logo al companiei Wonga, desen pe care fanii echipei Newcastle nu îl vor avea pe tricourile cumpărate pentru sezonul viitor
În țara noastră, Steaua București este campioană și în ceea ce privește gafele din relația cu sponsorii care au venit lângă club în ultimii ani. Sezonul trecut, oficialii din Ghencea nu au găsit necesar să comunice faptul că Domo, retailerul de electronice, electrocasnice și IT&C, devenise sponsor al echipei, chiar dacă logoul apărea pe tricourile jucătorilor în partide oficiale. Din acest motiv, parteneriatul nu a fost unul de lungă durată. Tot într-o tăcere deplină, logoul Domo a dispărut de pe tricouri iar reprezentanții companiei au comentat mișcarea doar la câteva luni distanță, la solicitarea ProSport. Aceștia au susținut că înțelegerea cu Steaua a fost reziliată amiabil, însă surse din cadrul clubului au declarat că dizolvarea contractului s-a produs pentru că Domo nu și-a mai putut permite să plătească suma de circa 200.000 de euro pe an.
Sponsorul principal al Stelei, anunțat la rubrica: „În altă ordine de idei”
Diminuarea sumelor investite de sponsori în fotbalul românesc este, la Steaua, direct proporțională cu interesul pe care oficialii clubului îl acordă promovării imaginii acestora. Sponsorul care ocupă cea mai vizibilă poziție pe tricourile Stelei în acest moment, City Insurance, le-a fost anunțat suporterilor într-o știre pe steauafc.com al cărei subiect principal era rezultatul jocului cu ACS Poli Timișoara. „In alta ordine de idei, partida cu Poli ACS Timisoara a inregistrat o premiera, elevii lui Laurentiu Reghecampf purtand, in premiera, tricouri inscriptionate cu noul sponsor principal, compania de asigurare si reasigurare City Insurance”, se menționa pe site-ul campioanei la finalul lunii septembrie 2013.
Clubul are contract cu Power Horse, dar fotbaliștii beau energizante de la Red Bull
O altă întâmplare nefericită care ilustrează grija Stelei față de relația cu sponsorii este cea dată de contractul cu producătorul de băuturi energizante Power Horse. Pe site-ul oficial al Power Horse apărea informația că Steaua este sponsorizată, alături de Liverpool, Schalke 04, PSG, Lokomotiv Moscova și Athletic Bilbao, sub motto-ul „Niciun meci mare de fotbal fără Power Horse”.
Jucătorii Stelei au fost surprinși în repetate rânduri de către camerele TV consumând alte energizante decât cele de la firma cu care clubul avea contract de sponsorizare. Nici Steaua, dar nici Power Horse nu au avut o poziție oficială cu privire la „problemă”. Foto: Captură Dolce Sport
Chiar dacă logoul companiei apărea pe fiecare panou de la conferințele de presă, precum și pe panourile LED de pe teren, fotbaliștii campioanei apăreau la inspecția terenului consumând produse Red Bull, companie rivală celor de la Power Horse! Și nu la orice meci, ci înaintea partidelor din grupele Ligii Campionilor cu Basel, Chelsea și Schalke.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER