Relaționarea între Federația Română de Fotbal și sponsorii ei atinge, începând de azi, noi granițe. În cadrul unei conferințe de presă care a avut loc la Casa Fotbalului, FRF a anunțat că în cadrul colaborării cu sponsorul Penny Market va fi derulată o acțiune de comercializare a echipamentelor tricolore în sediile magazinelor Penny Market și XXL Mega Discount din România.
„Mereu am căutat să avem alături de noi parteneri de încredere, pasionați și ambițioși. Prin parteneriatul cu Penny am dovedit încă o dată că strategia comercială de anul acesta a fost un succes și că fotbalul românesc este apreciat. Suntem încântați să-i avem alături de noi în echipa de fotbal a României și sunt convins că vom avea cele mai bune rezultate împreună„, a spus Răzvan Burleanu, președintele forului fotbalistic.
Contractul de sponsorizare între Federația Română de Fotbal și Penny Market a început în luna septembrie a acestui an și se va desfășura până în finalul anului 2018. Este ultimul dintre numele importante pe care noul departament de marketing din cadrul FRF a reușit să le aducă alături de echipa națională, după ce Bergenbier, Bancpost, Țiriac Auto și Telekom și-au asociat imaginea cu federația.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER