Activision Blizzard a cumpărat King Digital Entertainment pentru o sumă enormă

Publisher-ul Activision Blizzard a anunțat achiziționarea celor de King Digital Entertainment, tranzacția realizându-se în schimbul unei sume impresionante: nu mai puțin de 5,9 miliarde de dolari americani.

Astfel, Activsion Blizzard își însușește una dintre cele mai de succes rețele de jocuri pentru mobile, cu peste jumătate de miliard de utilizatori în fiecare lună, activi în 196 de țări de pe glob, precum și zece dintre cele mai importante francize de jocuri din lume.

Pentru cei care nu știți, King Digital Entertainment a realizat jocul puzzle free-to-play Candy Crush Saga, unul dintre cele mai de succes astfel de titluri din lume. Acesta, alături de Candy Crush Soda Saga, au intrat în topul jocurilor mobile care au generat cele mai mari încasări în Statele Unite ale Americii.

În ciuda acestei investiții imense, Activision Blizzard rămâne cea mai profitabilă și de succes companie independentă din domeniul entertainment-ului, cifra încasărilor estimate pentru anul 2016 fiind crescută cu 30% în urma acestei achiziții. King Digital Entertainment va continua să opereze ca o entitate independentă, sub actuala conducere.

Activision Blizzard urmează să lanseze câteva dintre cele mai așteptate jocuri ale acestui sfârșit de an: StarCraft II: Legacy of The Void de la Blizzard Entertainment, așteptat pe 10 noiembrie 2015, dar și Call of Duty: Black Ops 3, de la Treyarch, programat pentru 6 noiembrie 2015.

Publicat: 03 11. 2015, 15:42
Actualizat: 03 11. 2015, 15:43