Întârzierea lansării versiunilor pentru PC ale jocurilor Assassin’s Creed a devenit o obișnuință pentru publisher-ul Ubisoft. Ce-i drept, perioadele de timp petrecute între aparițiile pe piață ale edițiilor pentru console ale jocurilor Assassin’s Creed și lansările versiunilor pentru PC s-au diminuat mult în ultimii ani.
Dacă pentru primul titlu al seriei Assassin’s Creed deținătorii de PC au fost nevoiți să aștepte aproape jumatate de an, Assassin’s Creed IV: Black Flag și-a făcut apariția pe această platformă cu mai puțin de o lună întârziere față de edițiile dedicate consolelor PlayStation 3 și Xbox 360.
Se pare că acest inconvenient nu-și va mai face apariția și cu ocazia lansării viitorului titlu al seriei – Assassin’s Creed: Unity. Lesley Phord-Toy, producer-ul jocului, a declarat pentru colegii de la Rock Paper Shotgun că obiectivul echipei producătoare este să livreze jocul în același timp pentru toate cele trei platforme pe care acesta va fi lansat: PC, PlayStation 4 și Xbox One. Rămâne de văzut dacă vor reuși să-l îndeplinească.
Phord-Toy a motivat întârzierile din trecut cu argumentul perioadei suplimentare necesare pentru optimizarea jocurilor pentru PC, computerul personal fiind o platformă deschisă, cu combinații aproape infinite de componente, spre deosebire de console, unde se optimizează pentru o configurație fixă. Gurile rele vorbesc însă de pirateria caracteristică platformei PC, publisher-ul preferând să profite mai întâi de pe urma încasărilor provenite din vânzările ediției pentru console, înainte să ofere jocul și pentru computer.
Assassin’s Creed: Unity va fi lansat pe 28 octombrie 2014, pentru PC, PlayStation 4 și Xbox One.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER