Assassin”s Creed: Victory în toamna anului viitor?
Mai țineți minte când Kotaku a dezvăluit în premieră cele două jocuri Assassin”s Creed ce urmau să fie lansate în cursul acestui an? Numele de cod Unity și Comet s-au dovedit a fi Assassin”s Creed: Unity (PC, Xbox One, PS4) și Assassin”s Creed: Rogue (Xbox 360, PlayStation 3, PC la începutul anului viitor), apărute pe piață chiar luna trecută. Iată că renumitul blog de gaming recidivează, dezvăluind Assassin”s Creed: Victory, presupusul joc AC programat pentru 2015.
Conform leak-ului publicat de Kotaku, Assassin”s Creed: Victory se va desfășura în Londra secolului al XIX-lea, în epoca victoriană. De această dată, jocul va fi produs de Ubisoft Quebec și nu de către Montreal, studioul care a realizat toate titlurile principale ale seriei (de la AC1 și până la Unity). Această „migrare” către Quebec va fi sinonimă și cu apariția unor îmbunătățiri evidente de gameplay: în Victory, personajul principal va putea folosi un grappling hook pentru deplasare mai rapidă, iar în mediul înconjurător își vor face apariția și vehicule, precum trenuri, ce vor putea fi folosite pentru a dispărea rapid de la scena unui asasinat.
Assassin”s Creed: Victory ar folosi același motor grafic AnvilNext utilizat și în Unity și s-ar afla în producție de câțiva ani în cadrul studioului Ubisoft din Quebec. Asemenea lui Unity, AC: Victory ar trebui să fie lansat pentru PC, PlayStation 4 și Xbox One, nefiind plănuită o versiune pentru vechile PlayStation 3 și Xbox 360. Și, având în vedere că Victory ar trebui să fie lansat în toamna lui 2015, această ipoteză pare destul de plauzibilă.
În urma leak-ului publicat de Kotaku, reprezentanții Ubisoft s-au declarat dezamăgiți că materiale ce nu erau menite să fie lansate către publicul larg și-au făcut totuși apariția, confirmând că într-adevăr Ubisoft Quebec lucrează de câțiva ani la un nou joc, ce va fi dezvăluit în viitor. Până atunci însă, Ubisoft asigură că depune toate eforturile pentru a corecta erorile întâlnite la tot pasul în Assassin”s Creed: Unity.