Electronic Arts a anunțat că, după doar o săptămână pe rafturile magazinelor de profil, Battlefield 3 a devenit cel mai rapid vândut joc al companiei. Astfel, în prima săptămână după apariție, creația celor de la DICE s-a vândut în nu mai puțin de 5 milioane de exemplare, depășind ceilalți doi performeri ai acestui an (FIFA 12 – 3.2 milioane de exemplare în prima săptămână, Gears of War 3 – 3 milioane de exemplare în prima săptămână).
De asemenea, Electronic Arts a mai oferit câteva detalii interesante legate de Battlefield 3: jocul a primit 2,5 milioane de like-uri pe Facebook, îm timp ce nu mai puțin de 200 000 de persoane îi urmăresc contul de Twitter. De asemenea, jucătorii de Battlefield 3 au executat 73 de milioane de savior kills (uciderea unui adversar care atacă un coechipier), 48 de milioane de resuscitări și au distrus 67 de milioane de vehicule, evident, în lumea virtuală a jocului.
Spre comparație, precedentul shooter militar al celor de la Electronic Arts – jocul Medal of Honor lansat în 2010 – a avut nevoie de patru luni de zile pentru a atinge 5 milioane de exemplare vândute. Pe de altă parte, titlul precendent al concurenței de la Activision – Call of Duty: Black Ops – a înregistrat vânzări de 5.6 milioane de exemplare încă din prima zi în care s-a aflat pe rafurile magazinelor.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER