Johan Andersson, senior software architect în cadrul echipei DICE care se ocupă de dezvoltarea motorului grafic Frostbite Engine, a răspuns întrebărilor puse de fanii Battlefield 3 pe Twitter. Astfel, au ieșit la iveală câteva diferențe între versiunile de PC și console ale jocului.
Conform lui Andersson, versiunea de PC a jocului va rula la 60 de cadre pe secundă, în timp ce corespondenții acesteia de pe console vor fi limitați la jumătate din acest framerate, și anume 30 de cadre pe secundă. Această decizie a fost luată pentru a putea acomoda toate efectele grafice pe care Battlefield 3 le va folosi, precum și hărțile imense ale acestuia, dar și numărul de vehicule prezente, precum și distrugerea procedurală a mediului de joc.
În același timp, versiunea de console a jocului va fi limitată la rezoluția 720p (1280×720), în timp ce varianta de PC nu va avea nicio problemă atunci când vine vorba de rularea în rezoluții Full HD (1080p). De altfel, până acum, cei de la DICE au promovat Battlefield 3 exclusiv prin intermediul secvențelor extrase din versiunea de PC a jocului, prima prezentare oficială a variantei de console (PlayStation 3), având loc săptămâna trecută în cadrul show-ului lui Jimmy Fallon.
De asemenea, Andersson a afirmat că aiba așteaptă următoarea generație de console, cea actuală fiind prea limitată în comparație cu capabilitățile hardware ale unui PC modern. Battlefield 3 va fi lansat pe 25 noiembrie 2011, atât pentru PC, cât și pentru Xbox 360 și PlayStation 3. Varianta de PlayStation 3 a lui Battlefield 3 va conține, pe același disc, și o versiune completă a jocului Battlefield 1943.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER