BioShock: Infinite este fără urmă de îndoială unul dintre cele mai așteptate titluri ale anului viitor, după cum ați putut afla și din topul celor mai bune jocuri prezentate la E3 2011. Spre deosebire de BioShock 2, de dezvoltarea căruia s-a ocupat o altă divizie 2K Games – 2K Marin, BioShock: Infinite va fi dezvoltat de același studio care a produs și primul BioShock. Este vorba despre Irrational Games, condus de Kevin Levine.
Pentru noul BioShock, Levine și echipa sa pregătesc noi suprize, una dintre acestea fiind mecanica de joc ce poartă numele „Tears”. Conform celor de la Irrational Games, lumea în care se desfășoară acțiunea din BioShock: Infinite este împărțită în mai multe dimensiuni, care coexistă în același spațiu. Astfel, lucrurile pot diferi semnificativ de la o dimensiune la alta, personajul principal fiind totuși limitat la cea implicită, în care există orașul suspendat Columbia. Pe de altă parte, partenera acestuia, Elizabeth, are acces la anumite porțiuni ale acestor dimensiuni paralele, fiind capabilă să materializeze aceste obiecte în dimensiunea în care are loc acțiunea propriu-zisă. Mai multe explicații despre cum va funcționa „Tears” puteți afla vizionând secvențele de mai jos:
BioShock: Infinite va rula folosind o versiune modificată a motorului grafic Unreal Engine 3, jocul fiind așteptat în 2012, pentru PC, Xbox 360 și PlayStation 3. Versiunea dedicată consolei Sony va oferi suport pentru motion controllerul PlayStation Move și va include, pe același disc Blu-ray, o variantă completă a primului titlu din seria BioShock.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER