BioShock: Infinite inovează cu o nouă mecanică de joc

BioShock: Infinite este fără urmă de îndoială
unul dintre cele mai așteptate titluri ale anului viitor, după cum
ați putut afla și din
topul celor mai bune jocuri prezentate la E3 2011
. Spre
deosebire de BioShock 2, de dezvoltarea căruia s-a
ocupat o altă divizie 2K Games – 2K Marin, BioShock:
Infinite
va fi dezvoltat de același studio care a produs
și primul BioShock. Este vorba despre
Irrational Games, condus de Kevin
Levine
.

Pentru noul BioShock, Levine și echipa sa pregătesc noi suprize,
una dintre acestea fiind mecanica de joc ce poartă numele
„Tears”. Conform celor de la Irrational
Games
, lumea în care se desfășoară acțiunea din
BioShock: Infinite este împărțită în mai
multe dimensiuni, care coexistă în același spațiu
. Astfel,
lucrurile pot diferi semnificativ de la o dimensiune la alta,
personajul principal fiind totuși limitat la cea implicită, în care
există orașul suspendat Columbia. Pe de altă parte, partenera
acestuia, Elizabeth, are acces la anumite porțiuni ale
acestor dimensiuni paralele
, fiind capabilă să
materializeze aceste obiecte în dimensiunea în care are loc
acțiunea propriu-zisă. Mai multe explicații despre cum va funcționa
„Tears” puteți afla vizionând secvențele de mai
jos:

BioShock: Infinite va rula folosind o versiune
modificată a motorului grafic Unreal Engine 3,
jocul fiind așteptat în 2012, pentru PC, Xbox 360 și PlayStation 3.
Versiunea dedicată consolei Sony va oferi suport pentru
motion controllerul PlayStation Move și va
include, pe același disc Blu-ray, o variantă completă a primului
titlu din seria BioShock.

Publicat: 24 06. 2011, 10:20
Actualizat: 24 06. 2011, 13:42