Când vom primi cel mai așteptat update pentru Rocket League
Odată cu schimbarea de direcție a politicii Sony referitoare la posibilitatea de a juca multiplayer cross-platform între utilizatorii de PlayStation 4 și posesorii altor console, din ce în ce mai mulți producători se pregătesc să introducă o astfel de funcționalitate în jocurile lor. Un exemplu în acest sens este Psyonix și al lor deosebit de popular Rocket League.
De altfel, cei de la Psyonix s-au aflat în linia întâi a acestei inițiative, Rocket League fiind unul dintre primele jocuri care au oferit multiplayer cross-platform între utilizatorii de PC și cei de PlayStation 4 (Sony nu restricționa decât interconectarea online cu celalalte console), dar care a îmbrățișat această funcție și între PC, Nintendo Switch și Xbox One atunci când Microsoft și Nintendo au permis-o.
Producătorii simpaticului „fotbal cu mașinuțe” nu doresc să se oprească însă aici: aceștia au în plan introducerea în Rocket League a unui sistem de ID-uri unice, ce pot fi folosite de jucători pe orice platformă pentru care aceștia dețin jocul. Astfel, prin intermediul acestui sistem ce implică crearea unui cont pentru fiecare utilizator, numit Rocket ID, cei de la Psyonix vor să ducă conceptul de cross-platform online play la următorul nivel, permițând jucătorilor de Rocket League să-și creeze propriile grupuri de prieteni cu care să joace, indiferent de consola sau PC-ul pe care aceștia îl folosesc.
Deși intenția de a crea acest sistem Rocket ID a fost comunicată încă din primăvara acestui an, cei de la Psyonix au întâmpinat probleme în dezvoltarea sa, versiunea preliminară actuală (nelansată pentru public) neridicându-se la pretențiile calitative ale producătorilor. Astfel, deși disponibilitatea acestei funcții fusese promisă inițial pentru această toamnă, cei de la Psyonix au hotărât să o amâne până în prima parte a anului 2019.
Rocket League este disponibil acum, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One, PC (Windows și Linux), Mac și Nintendo Switch.