Cele mai dezastruoase lansări de jocuri din 2014
Colegii de la CraveOnline au alcătuit un top al celor mai problematice lansări de jocuri din 2014, unele dintre cele mai importante titluri ale anului regăsindu-se în această selecție. Iată care sunt, în opinia celor de la CraveOnline, jocurile care au dat cele mai mari rateuri în cursul acestui an:
5. Assassin”s Creed: Unity
Prezența acestui titlu pe o astfel de listă nu mai miră pe nimeni: jocul celor de la Ubisoft Montreal a fost lansat într-un stadiu nefinalizat, cu numeroase erori, bug-uri, probleme de optimizare și framerate. Chiar și după 3 patch-uri lansate în nici o lună de la apariție, Assassin”s Creed: Unity în continuare nu poate fi jucat de o bună parte din cei care l-au achiziționat.
4. Destiny
Cei de la CraveOnline au oferit un loc pe „lista rușinii” pentru shooter-ul always online realizat de Bungie. Motivele invocate sunt problemele de conectare pe care o parte dintre utilizatori le-au întâmpinat în prima lună după lansarea din septembrie a jocului. Trebuie să menționăm că, pe parcursul perioadei de testare a jocului, redacția Go4games nu a întâlnit astfel de probleme în Destiny.
3. World of Warcraft: Warlords of Draenor
Se pare că succesul de care s-a bucurat Warlords of Draenor, cel mai recent expansion pack pentru World of Warcraft, i-a luat prin surprindere chiar pe cei de la experimentatul studio Blizzard Entainment. Expansion-ul s-a vândut în 3,3 milioane de exemplare numai în primele 24 de ore după lansare, iar numărul de abonați plătitori a urcat iar peste 10 milioane. Astfel, cei care au dorit să se aventureze cat mai repede în Draenor s-au lovit de problem de conectare ți timpi de așteptare de prea multe ore.
2. Halo The Master Chief Collection
În teorie, colecția de jocuri Halo pentru Xbox One era o idee excelentă. În practică însă, Halo The Master Chief Collection a fost publicat neterminat, componentele multiplayer ale tuturor celor patru jocuri incluse în pachet nefiind prezente pe disc. În schimb, utilizatorii erau nevoiți să descarce un update de 15GB care adăuga funcționalitatea multiplayer. Surpriză însă: matchmaking-ul a dat rateuri, jucători aflându-se în imposibilitatea de a accesa multiplayer-ul. Situația a rămas problematica chiar și după apariția a încă unui patch.
1. DriveClub
Când vine vorba de rateul anului în ceea ce privește funcționalitatea online, DriveClub nu are rival. Promovat drept un joc de curse cu un puternic accent pus pe latura socială (organizarea jucătorilor în cluburi online, participarea la curse multiplayer în care experiența se împarte între membrii aceluiași club etc.), DriveClub are și acum, la 2 luni de la momentul lansării, probleme cu propriile servere. La fel ca în cazul lui Assassin”s Creed: Unity, producătorii au promis DLC-uri gratuite în încercarea de a-și cere scuze pentru neajunsurile jocului.