Control – diferențe majore față de seriile Max Payne și Alan Wake
Remedy Entertainment a lansat un al doilea material video de tip development diary dedicat jocului Control, titlul action/adventure cu tematică supranaturală dezvăluit la E3 2018. În secvențele de mai jos, membrii echipei producătoare explică natura mult mai puțin liniară a jocului față de vechile creații ale Remedy Entertainment (Alan Wake sau Max Payne), precum și modul în care gameplay-ul și elementele narative se vor întrepătrunde pe parcursul poveștii din Control.
Control spune povestea lui Jesse Faden, eroină cu un trecut zbuciumat, forțată să revină în New York pentru a înfrunta pericolele dintr-un zgârie-nori gigantic, cunoscut și ca The Oldest House. În această clădire își are sediul organizația guvernamentală strict secretă numită Federal Bureau of Control.
Jesse trebuie să intervină atunci când clădirea este invată de Hiss, o forță străină care corupe totul și îl ucide pe directorul FBC. Prin circumstanțe misterioase, Jesse devine noul director al organizației și este înzestrată cu abilități supranaturale, cum ar fi telechinezia, pe care trebuie să le folosească în misiunea sa, alături de Service Weapon, un pistol special supranatural, care își poate schimba forma după dorința utilizatorului, și pe care doar directorul FBC îl poate folosi.
Așteptați-vă astfel la genul de acțiune ultraspectaculoasă cu care Remedy Entertainment ne-a obișnuit deja din jocuri precum Max Payne sau Alan Wake, posibilă grație nivelului ridicat de interactivitate a mediului înconjurător, precum și decorurilor destructibile.
Control este așteptat în 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One și PC.