Crackdown 3 și „puterea din cloud” a celor de la Microsoft: între promisiuni și realitate
Acum aproximativ cinci ani, când generația actuală de console se afla abia la început, Microsoft a dus o campanie furibundă de a încerca să suplinească deficiențele tehnologice ale modelelor originale de Xbox One (în comparație cu PlayStation 4) cu promisiuni legate de puterea adițională pe care aportul tehnologiei cloud urma să o adauge hardware-ului propriu-zis.
Unul dintre „campionii” acestei presupuse puteri promise de cloud-ul celor de la Microsoft a fost Crackdown 3, joc promis încă de la evenimentul ce a marcat dezvăluirea oficială a consolei Xbox One, dar care urmează să fie lansat abia la sfârșitul acestei săptămâni, cu aproape șase ani mai târziu de la anunțul inițial.
Folosind acest aport al tehnologiei cloud, Microsoft a promis, pentru Crackdown 3, medii de joc complet destructibile, mult mai avansate decât încercările precedente din domeniu (cum ar fi titlurile seriei Red Faction). Ulterior, după câteva amânări, mediile destructibile au dispărut din componenta single player a jocului, fiind promise doar pentru multiplayer-ul din Crackdown 3. Au fost făcute chiar și prezentări video cu această tehnologie de distrugere a mediului de joc, parte dintre ele fiind prezente și în clipul de mai jos.
Și pentru că tot am ajuns la clipul de mai jos, canalul de YouTube The Red Dragon a realizat o comparație între promisiunile inițiale ale celor de la Microsoft legate de Crackdown 3 și realitatea din ziua de azi, cu versiunea finală a jocului. După cum puteți vedea în clipul de mai jos, varianta finalizată a jocului este puțin spus dezamăgitoare în comparație cu ce ne așteptam inițial de la tehnologia cloud promisă de Microsoft, reprezentând înca o dovadă că mai avem mult de așteptat până când astfel de metode vor deveni cu adevărat o soluție viabilă pentru îmbunătățirea aspectului grafic al unui joc video.
Crackdown 3 urmează să fie lansat pe 15 februarie 2019, în versiuni pentru Xbox One și PC (Windows 10).