Crysis 2 primește în sfârșit suport pentru DirectX 11
La mai bine de trei luni de la lansarea lui Crysis 2, jocul celor de la Crytek a primit în
sfârșit suport oficial pentru efectele grafice realizate
prin intermediul DirectX 11. După cum
am prezentat săptămâna trecută, pentru a profita de acest
upgrade vizual, trebuie descărcate nu mai puțin de trei pachete
separate –
patch-ul propriu-zis,
High Resolution Textures Pack și
Tessellated Assets Pack.
Prin intermediul acestui update, următoarele efecte grafice sunt
adăugate jocului:
• Tessellation + Displacement Mapping
• High Quality HDR Motion Blur
• Realistic Shadows with Variable Penumbra
• Sprite Based Bokeh Depth of Field
• Parallax Occlusion Mapping
• Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates
• Water Rendering improvements and using Tessellation +
Displacement Mapping
• Realtime Local Reflections (disponibil și în versiunea DirectX
9)
• Contact Shadows (disponibil și în versiunea DirectX 9)
• Improved Tone Mapping (disponibil și în versiunea DirectX 9)
Pentru a putea profita însă de toate aceste îmbunătățiri
grafice, este nevoie de un sistem de operare Windows pe 64
de biți, precum și de o placă video cu o memorie
video de cel puțin 768 MB.