Studioul Motion Twin prezintă noua lor creație Dead Cells drept o combinație a conceptelor ce stau la baza a două genuri: Roguelite (Rogue Legacy, Binding of Isaac, Spelunky etc.) și Metroidvania (seriile Castlevania și Metroid).
Astfel, avem parte de o aventură bidimensională, realizată în stil retro, cu un nivel de dificultate ridicat (fără a fi însă absurd), in care conceptul de permadeath (moartea înseamnă sfârșitul jocului) împinge jucătorul să devină din ce în ce mai bun și să stăpânească cât mai bine mecanicile jocului (vor fi disponibile mai mult de 50 de arme și magii), dar și aduce o doză sporită de rejucabilitate (cu niveluri care se vor schimba de la sesiune la sesiune, cu numeroase arii interconectate și inamici pe măsură).
Dead Cells este disponibil pe PC în versiune Early Access, urmând să-și facă apariția, în ediție finală, și pe consolele PlayStation 4, Xbox One și Nintendo Switch în cursul acestui an.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER