Detroit: Become Human – despre stilul artistic folosit de joc

Sony Interactive Entertainment, împreună cu studioul Quantic Dream, a lansat un nou clip promoțional dedicat jocului Detroit: Become Human. În secvențele de mai jos se discută despre motivul pentru care a fost ales orașul Detroit drept loc de desfășurare a acțiunii din joc, dar și despre unele dintre deciziile artistice luate pentru a defini direcția vizuală a acestui titlu.

Detroit: Become Human a fost prezentat inițial drept continuarea poveștii androidului Kara, începută într-un demo tehnologic dezvăluit în 2012. Kara este o ființă artificială, un android, ce dobândește sentimente, într-o lume ce a îmbrățișat conceptul roboților umanoizi. În rolul Karei revine Valorie Curry, actrița ce i-a dat viață eroinei și în demo-ul inițial. Pe lângă Kara, Detroit va mai avea două personaje jucabile: Connor (Bryan Dechart), un android programat pentru a purta negocieri cu criminali și teroriști, și Markus (interpretat de Jesse Williams), liderul unei grupări rebele de androizi. Din distribuția jocului vor face parte și cunoscuții actori Lance Henriksen (Aliens, Millennium) și Clancy Brown (Warcraft: The Beginning, God of War III și Mass Effect: Andromeda).

Detroit: Become Human își va face apariția pe 25 mai 2018, în exclusivitate pentru PlayStation 4. O versiune demo gratuită pentru fi descărcată acum de pe PlayStation Store.

Detroit Become Human

Publicat: 08 05. 2018, 13:58
Actualizat: 09 05. 2018, 15:03