În urma achiziționarii Eidos, publisher-ul Square Enix și-a îndreptat atenția către piața vestică a jocurilor video, unul dintre principalele obiective ale niponilor fiind revigorarea francizei Tomb Raider. Astfel, studioului Crystal Dynamics (autor și al precedentelor trei jocuri ale seriei) i-a fost încredințată soarta unui nou titlu Tomb Raider, care se dorește a fi un un nou început pentru serie.
Tomb Raider va aborda un nou tip de gameplay, mai orientat către latura matură, cu influențe survival horror, într-o lume deschisă, accesul la noi secțiuni deblocându-se pe măsură ce Lara dobândește noi abilități. Și pentru că tot a venit vorba de eroina serie, noul Tomb Raider o va prezenta pe Lara Croft sub forma unei tinere abia ieșite de pe băncile școlii, pe cale să se aventureze în prima sa expediție adevărată. De altfel, pe scena E3 2011, Crystal Dynamics a prezentat primele secvențe de gameplay din noul Tomb Raider în cadrul conferinței de presă Microsoft.
Totuși, înainte de apariția de la E3, jocul a fost promovat prin intermediul unui trailer compus în întregime din secvențe precalculate, realizat de studioul japonez Visual Works, aceeași echipă care lucrează la secvențele cinematice și trailerele pentru mai toate jocurile celor de la Square Enix. Tocmai procesul de producție a acestui trailer face subiectul documentarului de mai jos, în care Karl Stewart, brand managerul Tomb Raider în cadrul Square Enix, explică cum a colaborat echipa de la Crystal Dynamics cu japonezii de la Visual Works.
Tomb Raider va fi lansat în toamna anului viitor, pe PC, Xbox 360 și PlayStation 3.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER