Cei de la id Software sunt extrem de mândri de motorul grafic id Tech 6, tehnologie ce-și va face debutul oficial în viitorul joc DOOM. Grație acestui engine, DOOM va rula la rezoluția 1080p (1920×1080) indiferent de platformă (evident, versiunea de PC va putea utiliza și rezoluții mai înalte), la un framerate constant de 60 de cadre pe secundă.
Conform unei declarații oferite de Billy Khan (lead programmer în echipa id Software) pentru blog-ul celor de la Bethesda, scopul producătorilor a fost cel de a uimi jucătorii și de a le trezi acestora curiozitatea în legătură cu procedeele folosite de studio pentru a reda un joc atât de arătos la 1080p și 60fps, mai ales când alte titluri mai puțin impresionante din punct de vedere grafic se chinuie și la 30fps.
Mai mult, Khan își propune ca noul DOOM să fie „cel mai arătos joc ce va rula în 1920×1080 și 60 de cadre pe secundă”. id Tech 6 oferă suport pentru o sumedenie de tehnologii grafice moderne, precum PBR (physically-based rendering) sau iluminarea complet dinamică.
După plecarea legendarului John Carmack din id Software, studioul s-a reorientat, echipa responsabilă cu tehnologia în cadrul studioului fiind formată acum din foști angajați ai Crytek, mulți dintre aceștia contribuind și la realizarea motorul grafic CryEngine.
DOOM va fi lansat pe 13 mai 2016, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One și PC.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER