Final Fantasy XV – despre tehnologia din spatele jocului
Colegii de la IGN continuă seria de clipuri dedicate procesului de realizare a jocului Final Fantasy XV, cel mai nou material concentrându-se pe aspectul tehnologic al jocului, vital pentru un titlu ce a beneficiat de un timp de dezvoltare atât de lung.
Astfel, în clipul video de mai jos, regizorul jocului Hajime Tabata, împreună cu alți membri ai echipei producătoare de la Square Enix, oferă mai multe detalii despre cum design-ul jocului și schimbările apărute de-a lungul anilor au influențat tehnologia din spatele lui Final Fantasy XV.
De-a lungul istoriei sale, Final Fantasy XV a trecut prin multe modificări și amânări, acesta fiind anunțat inițial în 2006, sub numele de Final Fantasy Versus XIII. După amânări peste amânări, Square Enix a hotărât să redenumească jocul în Final Fantasy XV și să-l redirecționeze către noua generație de console – PlayStation 4 și Xbox One.
Square Enix dorește să transforme lansarea lui Final Fantasy XV într-un eveniment de proporții epice, anunțând că, pe lâsngă jocul propriu-zis, va lansa și Kingsglaive: Final Fantasy XV (un film CGI), Brotherhood Final Fantasy XV (o serie animată), precum și Justice Monsters Five (un joc de mobile ce va putea fi jucat și în cadrul lui Final Fantasy XV).
Final Fantasy XV va fi lansat pe 30 septembrie 2016, în versiuni pentru PlayStation 4 și Xbox One.