Cei de la Sony Interactive Entertainment au realizat un interviu extins cu Cory Barlog, regizorul din spatele viitorului joc God of War. În clipul de mai jos, acesta oferă numeroase detalii despre povestea jocului, despre felul în care este abordată mitologia nordică, despre personaje și motivația din spatele acțiunilor acestora.
În God of War, deși Kratos se întoarce în postura de erou principal, vom avea de-a face cu o față nouă a acestui personaj: nemilosul spartan s-a schimbat, a îmbătrânit, are un copil și este capabil să-și stăpânească furia care l-a caracterizat în ultimele jocuri ale seriei. Acțiunea va avea loc într-o lume dominată de elementele mitologiei nordice, în care principalul obiectiv al lui Kratos nu mai este răzbunarea cu orice preț, ci protejarea și dezvoltarea propriului copil, un soi de predarea a ștafetei, metaforic vorbind. Totuși, vom avea parte în continuare de luptele spectaculoase și execuțiile sângeroase caracteristice seriei.
De asemenea, a fost abandonată formula camerelor fixe din precedentele jocuri ale seriei în favoarea unei perspective third person clasice și își vor face apariția si elemente caracteristice jocurilor RPG (precum sistemul de experiență).
God of War urmează să fie lansat pe 20 aprilie 2018, în exclusivitate pentru PlayStation 4.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER