Despre Hard Reset, primul joc al studioului polonez Flying Wild Hog, am vorbit de curând, cu ocazia anunțului oficial conform căruia proiectul se apropie de finalizare. Totuși, un anumit aspect al shooterului cu influențe de RPG realizat de foștii angajați City Interactive și CD Projekt a atras cel mai mult atenția: Hard Reset va fi lansat în exclusivitate pentru PC.
De ce o asemenea mișcare într-o piață dominată în acest moment de vânzările de jocuri pentru console? Michal Szustak, CEO-ul celor de la Flying Wild Hog, susține că au fost mai mulți factori decisivi care au dus la luarea acestei decizii. În primul rând, echipa a dorit să-și realizeze propria tehnolgie care să „motorizeze” acest titlu, dezvoltarea unui engine care să ofere compatibilitate și cu consolele actuale necesitând resurse pe care o companie mică precum Flying Wild Hog nu le are încă.
Astfel, în condițiile în care producătorii doreau ca Hard Reset să arate cât mai bine cu putință, s-a luat hotărârea ca jocul să fie realizat doar pentru PC, platforma care nu suferă de pe urma eventualelor limitări hardware. În al doilea rând, polonezii au dorit să realizeze un shooter old-school, în genul mai vechilor DOOM, Quake sau Painkiller, în detrimentul FPS-urilor liniare caracteristice consolelor. De asemenea, Szustak a declarat că au anunțat atât de târziu jocul, deși îl au în lucru încă din 2009, special pentru a nu oferi fanilor doar promisiuni, ci mai degrabă ceva palpabil, ce va putea fi jucat în cel mai scurt timp de la anunț. Iată cum va arăta gameplay-ul lui Hard Reset:
Hard Reset va fi lansat în septembrie 2011, exclusiv pentru PC.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER