În primele trei episoade ale jurnalului de dezvoltare a lui RAGE, veteranii de la id Software (DOOM, Quake) au scos în evidență cât de importantă este experiența companiei atunci când vine vorba de realizarea acestui nou joc, povestea ce stă în spatele evenimentelor din RAGE și arsenalul de care jucătorul se va putea bucura. În cea de-a patra parte, accentul este pus pe prezentarea lumii de joc din RAGE, precum și a posibilităților de gameplay pe care aceasta o oferă.
Deși la bază este un shooter la persoana întâi în care primează acțiunea, RAGE oferă o libertate de mișcare și alegere interesantă, misiunile nefiind construite într-un mod liniar, jucătorul fiind liber să decidă în ce ordine vrea să abordeze evenimentele. Toate aceste misiuni însă sunt strâns legate de firul narativ al jocului, existând o sumedenie de personaje memorabile ce pot fi întâlnite pe parcursul aventurii din RAGE. De asemenea, pe lângă poveste, nivelurile au și anumite particularități de gameplay, cum ar fi situația prezentată în cadrul secvențelor de mai jos, unde jucătorul poate profita de mediul umed dintr-un nivel ce are loc într-o fântână pentru a-și electrocuta mai ușor oponenții.
RAGE va fi lansat în Europa pe 7 octombrie, pentru PC, Xbox 360 și PlayStation 3.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER