Middle-earth: Shadow of Mordor – schimbări ale datelor de lansare (UPDATE)
Update: Warner Bros. Interactive Entertainment și Monolith Productions au lansat un nou material video de tip „behind the scenes” pentru Middle-earth: Shadow of Mordor, de această dată fiind puși față în față doi dintre actorii ce-și împrumută vocile și mișcările personajelor din joc: Troy Baker (Talion) și Nolan North (The Black Hand). Cei doi sunt foarte cunoscuți, oferindu-și vocile pentru jocuri precum The Last of Us sau BioShock Infinite (Troy Baker) sau seria Uncharted (Nolan North).
Warner Bros. Interactive Entertainment s-a răzgândit din nou în privința datelor de lansare pentru Middle-earth: Shadow of Mordor. Astfel, versiunile dedicate consolelor de generație trecută (PlayStation 3 și Xbox 360) au nevoie de mai mult timp de dezvoltare și vor fi amânate până pe 18 noiembrie 2014 (Statele Unite ale Americii) și 21 noiembrie (Europa).
În schimb, versiunile next gen ale lui Middle-earth: Shadow of Mordor (PlayStation 4 și Xbox One) nu și-au schimbat datele de apariție: acestea vor fi lansate pe 30 septembrie 2014 (Statele Unite ale Americii) și 3 octombrie 2014 (Europa).
Încă o surpriză vine din partea versiunii pentru PC a jocului, aceasta urmând să fie lansată concomitent în toate regiunile, retail și digital prin Steam, pe 30 septembrie 2014. Astfel, se ajunge la un caz foarte rar întâlnit în această industrie: versiunea de PC a jocului Middle-earth: Shadow of Mordor va fi disponibilă mai întâi pe PC în unele regiuni, în dauna edițiilor pentru console.
Middle-earth: Shadow of Mordor este realizat de studioul Monolith și va fi publicat de Warner Bros. Interactive Entertainment. Eroul principal va fi Talion, un ranger ucis în noaptea în care Sauron și armatele sale se întorc în Mordor. Acesta este readus la viață de Celebrimbor, unul dintre cei mai mari fierari elfi, făuritorul IneIelor Puterii, înșelat și ucis la rândul său de către Sauron.
Middle-earth: Shadow of Mordor va folosi Nemesis System, un sistem ce va permite generarea procedurală a monștrilor, în funcție de acțiunile și deciziile luate de jucător pe parcursul poveștii.