Need for Speed: Rivals se numără printre titlurile „cross-generation” ale acestui an. În traducere, Electronic Arts a hotărât să lanseze noul NFS atât pentru consolele deja existente (PlayStation 3 și Xbox 360), cât și pentru cele viitoare (PlayStation 4 și Xbox One), precum și pentru „bătrânul” PC. Și totuși, care vor fi diferențele dintre toate aceste versiuni ale jocului și, mai important, cum vor afecta acestea gameplay-ul din NFS: Rivals?
Într-un interviu acordat celor de la Digital Spy, Craig Sullivan (director de creație pentru noul NFS) a confirmat faptul că echipa de la Ghost Games dorește să păstreze gameplay-ul identic pentru toate edițiile jocului, diferențele urmând să fie făcute de calitatea grafică specifică fiecărei platforme.
Conform lui Sullivan, versiunile next-gen ale lui Need for Speed: Rivals (PS4 și Xbox One) vor beneficia de condiții meteo variabile, lumină dinamică, apariția fulgerelor, ploaie care își va lăsa amprenta asupra aspectului mașinilor și al carosabilului. Pe scurt, după cum era de așteptat, grafica edițiilor next-gen va fi evident mai bună decât ce vom întâlni în variantele destinate consolelor de veche generație. Rămâne de văzut unde se va încadra versiunea de PC din acest punct de vedere.
În ceea ce privește gameplay-ul, deși scopul producătorilor este furnizarea aceleeași experiențe de joc pe toate platformele, vor fi totuși exploatate anumite funcții caracteristice consolelor PlayStation 4 și Xbox One. Un exemplu ar fi posibilitatea de a realiza video sharing direct din funcțiile hardware/software ale noilor console, partajarea online a clipurilor cu momente sau accidente spectaculoase urmând să fie mult mai ușor de efectuat decât în trecut.
Need for Speed: Rivals este așteptat pe 19 noiembrie 2013, pentru PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3 și PC.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER