NFS: The Run – interviu despre engine-ul Frostbite și lumea de joc
Cei de la PlayStation Blog au publicat un interviu realizat cu Jason DeLong, producătorul executiv al lui Need for Speed: The Run. Acesta explică ce rol a jucat motorul grafic Frostbite 2 (același folosit și de „colosul” Battlefield 3) în dezvoltarea jocului și cum grație acestei tehnologii echipa de la Black Box a putut realiza un mediu de joc foarte variat – orașe, canioane, zone înzăpezite, păduri etc.
Tot datorită Frostbite 2, noul Need for Speed va putea integra latura sa narativă într-un mod mult mai eficient, DeLong amintind că secvențele cinematice din vechile titluri ale seriei (NFS: Most Wanted, NFS: Underground etc.) vor fi înlocuite de porțiuni narative realizate direct cu motorul grafic al jocului. De asemenea, în interviul de mai jos, DeLong oferă mai multe detalii despre modurile de joc ce vor fi implementate în NFS: The Run.
Need for Speed: The Run va fi lansat în Europa pe 18 noiembrie 2011.