Sony Interactive Entertainment, divizia gigantului japonez care se ocupă de consolele PlayStation, a dezvăluit în cadrul evenimentului Sony Investor Day 2017 câteva informații legate de performanțele obținute în anul fiscal 2016, încheiat la 31 martie 2017.
Această perioadă a coincis pentru Sony Interactive Entertainment cu lansarea pe piață a modelelor revizuite PlayStation 4 Slim și PlayStation 4 Pro, care se alătură astfel ecosistemului actual de console PlayStation 4. Mai mult, compania a pătruns pentru prima dată în sfera produselor de realitate virtuală cu PlayStation VR, pentru care mai mult de 230 de studiouri lucrează la noi titluri, librăria actuală depășind 100 de jocuri disponibile pentru acest dispozitiv.
Astfel, această extindere a ecosistemului PlayStation a influențat numărul lunar de utilizatori activi unici ai serviciilor PlayStation Network, acesta depășind la data de 23 mai 2017 pragul de 70 de milioane, dintre care nu mai puțin de 24,5 milioane sunt abonați ai serviciului PlayStation Plus, cu 27% mai mult față de perioada similară a anului trecut. Aceștia petrec cumulat 600 de milioane de ore pe săptămână folosind consola PlayStation 4.
În ce privește numărul de unități PlayStation 4 vândute și distribuite către magazinele retail la nivel mondial, compania japoneza estimează că va ajunge la 78 de milioane de console la sfârșitul anului fiscal curent, care se va încheia în luna martie 2018. Spre comparație, până la sfârșitul anului fiscal 2016, Sony Interactive Entertainment livrase către partenerii din retail nu mai puțin de 60 de milioane de unități ale consolei PlayStation 4.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER