Am tot vorbit în trecut despre neînțelegerile dintre Electronic Arts (unul dintre cei mai mari publisheri de jocuri video din industrie) și Valve (deținătorii celui mai important serviciu de distribuție digitală din lume – Steam). Totul a pornit de la refuzul celor de la Valve de a mai găzdui în oferta de pe Steam unele jocuri publicate de Electronic Arts (Crysis 2, Dragon Age II), ale căror pachete de conținut suplimentar (DLC) nu erau livrate către clienți prin metode agreate de Steam.
Bineînțeles, aceasta nu a fost decât explicația oficială, gurile rele vorbind despre un război mult mai acerb, care se poarta de fapt între Valve/Steam și Origin, noul canal de distribuție digitală al celor de la Electronic Arts, prin intermediul căruia publisherul dorește să-și publice toate viitoarele jocuri destinate PC-ului. Și cum probabil Battlefield 3 este de departe cel mai așteptat joc ce urmează a fi lansat de EA în această toamnă, nu mică ne-a fost mirarea atunci când s-a anuntat că, în ceea ce privește distribuția digitală, jocul celor de la DICE nu va mai fi publicat pe Steam. În schimb, bineînțeles, Battlefield 3 va fi una dintre cele mai importante prezențe din cadrul ofertei Origin.
Mai mult, acum a fost anunțată și o ediție limitată a lui Battlefield 3, ce poate fi achiziționată exclusiv prin intermediul Origin, care pe lângă conținut suplimentar, va oferi și accesul în sesiunea de testare beta a jocului, care va debuta în această toamnă. Electronic Arts mizează astfel foarte mult pe renumele câștigat de Battlefield 3, considerat drept principalul contracandidat al lui Call of Duty: Modern Warfare 3, pentru a atrage cât mai mulți clienți de partea Origin. Rămâne de văzut dacă o asemenea miscare îi va ajuta, aducând mai mulți cumpărători în tabăra Origin, sau le va fi dăunătoare, forțând audiența fidelă Steam să-și îndrepte privirile către concurență.
Battlefield 3 va fi lansat în Europa pe 28 octombrie 2011, pentru PC, Xbox 360 și PlayStation 3.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER