Asemenea lui Duke Nukem Forever, și primul Prey a fost un proiect al celor de la 3D Realms, amânat aproape zece ani de zile, până când, cu ajutorul celor de la Human Head, jocul a fost lansat în 2006. Spre deosebire însă de cea mai nouă aventură a lui Duke Nukem, Prey a fost foarte bine primit de criticii de specialitate, permițând celor de la 3D Realms să vândă drepturile asupra numelui și a seriei celor de la Bethesda.
Noul publisher a apelat din nou la echipa de la Human Head Studios pentru a realiza Prey 2, un joc complet diferit de predecesorul său. În primul rând, elementul definititoriu pentru gameplay-ul lui Prey, portalurile, nu-și vor mai face apariția în Prey 2 și nici amerindianul Domasi „Tommy” Tawodi nu va mai juca rolul principal. În schimb, jucătorii vor putea intra în pielea unui vânător de recompense, într-un univers SF ce aduce aminte de filme precum Blade Runner sau Star Wars.
Producătorii promit o lume de joc deschisă și un sistem de navigație fluent, în stilul Mirror’s Edge, dar și schimburi de focuri intense, precum în seria Killzone. Uimitor este că Prey 2 va folosi aceeași tehnologie care a stat și la baza primului joc din serie, motorul grafic id Tech 4. De altfel, puteți admira cele mai noi capturi de ecran din Prey 2, lansate cu ocazia QuakeCon 2011, în galeria de mai jos.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER